pff nu al eigen smaak?

JAJA het is toch niet te geloven.
Anne-Sophie van bijna 2,5 jaar oud heeft echt al een eigen smaak.
Ik wist echt niet dat dat kon op zo'n jonge leeftijd.
Maar zal vertellen hoe het bij haar gaat.
We zijn 2 weken geleden om een nieuwe jas gegaan voor haar.
Ik zag een mooie jas maar Anne-Sophie riep gelijk: NEEEEEE. Toch maar gepast want ja: ze heeft toch een mooie nieuwe jas nodig. Nou deze jas paste niet echt lekker, zat niet echt mooi. DUs op naar de volgende winkel. Weer een mooie jas die ik mooi vond maar Anne-Sophie blijkbaar niet: NEEEEE. Toch maar weer proberen te passen (is niet echt makkelijk met een meid die niet meewerkt).
Deze jas paste wel en stond ook mooi. Wij die genomen.
Volgende winkel zagen we een jas die we ook mooi vonden. Kijk eens Anne-Sophie!!! en wat zegt ze JAAAAA die. en heel goed meehelpen met passen en die jas stond ook mooi, Dus ook genomen.
Thuis nog een keer allebei de jassen passen. maar het blijft nee bij die ene jas en ja bij de andere jas. Vandaag precies hetzelfde met schoenen. Ze trekt ze gewoon niet aan als ze ze niet mooi vind.GRRRR best lastig hoor als mama het net WEL een mooie schoen vind.
Maar het is dus echt een dametje die wel weet wat ze wil.
Hebben jullie kindjes dit ook?

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Feline had dat vorig jaar heel erg met haar winterjas. Ze had er 1 van Mexx maar die was voor t mooie te klein (in de zomer al gekocht, doen we dus nooit meer) en 1 minder mooie van C&A, in de uitverkoop gekocht.
En ja hoor steeds wilde ze die Mexx aan!
Nu heeft ze soms ook trekjes dat ik iets pak en ze het absoluut niet aan wil. Dan denk ik ook wel eens: begint dat nu al!

groetjes Maris

Ja hier ook Ggrrr.... Maar ik ben nogal eigenwijs aangelegd en als ik zeg dat ze iets aantrekt dan trekt ze het aan, punt. Met kleertjes kopen heb ik (gelukkig) nog geen last gehad, maar smorgens vroeg wel. Ik leg nu 's avonds de kllertjes klaar en dan gaat het 's morgens goed.

Groetjes Patries

haha jaaa erg herkenbaar helaas.
Ook Sarah heeft zo haar eigen wil met wat ze wel of niet aan wil. Ik trek me daar meestal niets van aan maar ze weet het wel goed te vertellen.
Ze heeft een hele periode gehad dat ze geen jurken aan wou, dan zei ze dus gewoon 'nee wil T-shirt!' Ja dat is echt niet grappig op zo'n moment ;-)
En een tijdje geleden had ik haar dus wel een jurkje aangedaan en daar had ze 's ochtends niets van gezegd, maar op het moment dat we in de auto stapten zag ze dus haar eigen spiegelbeeld in de auto deur en zei ze dus "o Sarah mooie jurk aan!" en voelde zo echt als een model langs haar jurk naar beneden haha

Dat kan nog wat worden met die meiden van ons.
groetjes Tamar

Ha ha, grappig om te lezen. Alice weet ook heeel goed wat ze wel of niet aan wil maar trek me er nog niet teveel van aan.
behalve laatst een keer, We hadden een tshirt voor haar laten bedrukken voor haar verjaardag met Alice 2 op de achterkant, wou ze hem absoluut niet aan! na een kwartiertje huilen toch maar uit gedaan ze was tenslotte wel jarig!
Inmiddels heeft ze hem regelmatig aan en vind ze hem zelfs ook mooi maar het heeft wel even geduurd!
Verder wil ze ook geen jurkjes aan......... ben zelf ook niet zo van de jurkjes dus vind het eigenlijk wel best!

Groetjes

haha hier ook zo een hoor!!
had gister kleren voor der gepakt en zeg luna kom we gaan even aankleden ze riep heel hard NEE en ging naar haar kast mama die en wees een ander shirt aan haha!!
Heb uiteindelijk toch het shirt aan gekregen wat ik had uitgezocht anders wil ze het elke dag!!
Luna is dus niet de enige haha!!

groetjes!!

Eline heeft ook zo haar favorieten hoor!! En 1 bepaalde jas wil ze gewoon echt niet aan. Het liefst loopt ze op haar regenlaarzen, al vallen de mussen dood van het dak en heeft ze haar Winnie de Pooh shirt aan (die al 3 maanden veels te klein is) En voor te slapen heeft ze het liefst haar Bumba nachtponnetje. Ik heb het nog niet uitgetest in de winkel, ga ik eens een keertje doen, hahahaa

Terug
Bovenaan