pff rode duivels

A

Anoniem

Guest
al mijn disipline bij elkaar geschraapt om een week te wachten met testen. morgen ochtend zouden we dan eindelijk kijken
pffff vanmiddag dan toch die verdomde rode duivels op bezoek gehad. daar gaat mijn mooie cyclus van 28 dagen op naar de 34 dagen grrrr. was echt saggo vanmiddag en heb mega last van mijn buik. echt al sinds het middag uur hele heftige krampen.

maar goed op naar de volgende ronde dus
maar baal echt ontzettend had zo speciaal geweest deze maand (zie ander topic)

ja meid ik snap zeker dat het speciaal is aangezien die kleine van jullie 3 word morgen
alvast gefeliciteerd
en ja het is nooit leuk als je zo graag iets wilt als het je neus voorbij gaat
ik hoop ook dat het deze maand eindelijk raak zou zijn ook omdat onze meid volgende week vrijdag 3 word :D
maarja eerst morgen afwacchten ik denk dat dan mijn duiveltjes staan te wachten om los te barsten :S
maar ik snap heel goed hoe het voelt
maar op naar de volgende ronde en balen mag dat is eigenlijk ook wel gezond;)

kus kus

Balen meis!ook weer door dus pfff hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!

liefs en kus

jammer joh! Ik was zo benieuwd voor je.... ging er bijna al een beetje vanuit dat je zwanger zou zijn... echt balen!!!

xx

het speciale was niet zo zeer de verjaardag van mijn dochter (al was dat natuurlijk wel een mooi cadeau geweest hihi)
maar mijn uitgerekende datum zou de verjaardag geweest zijn van mijn pa (die helaas niet meer onder ons is)

maar weet het mag niet klagen we zijn nog niet zo lang bezig (ben beetje verpest door mijn eerste zwangerschap die was meteen raak)

tjee, dat is balen. vooral dat er nu zoveel tijd tussen je cyclus zit. nu weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent. sterkte.
gefeliciteerd met de kleine.

liefs hilda

Terug
Bovenaan