pff shop till you drop momentje :D

Hallo iedereen!

Zijn jullie ineens ook van die fanatieke winkelaars geworden??? ik had vandaag een shop till you drop momentje... normaal ben ik helemaal niet van het winkelen, moet altijd met een kwartier klaar zijn en het liefst ga ik maar 1 winkel in, vind ik niks jammer dan volgende x beter....

Zo heel veel hoefde ik niet meer te kopen voor de kleine hummel in spé maar soms kan ik het dus echt niet laten...... zoals vandaag, ik zou alleen ff de stad in om mijn kraampakket op te halen, maar jah dacht ik nu ik er toch ben, kan ik wel ff kijken voor wat andere dingen... (loon was ook net binnen) vriendin van mij mee op sleeptouw want alleen shoppen is niet vertrouwd ivm veel te lage bloeddruk.... ene winkel in andere uit en kopen kopen kopen maar.... :D nog geen 3 winkels gehad en ineens weer enorm last van rechts onder inmijn buik... zullen men bekken wel wezen denk ik... dus ff zitten bakkie warme chocomel met heel veel slagroom :D 1e winkel koop ik een badcape... 2e winkel kocht ik 2 pyama's een grijze en een blauwe... 3e winkel nog een paar leuke sokjes...Pauze... 4e winkel nieuwe parfum (ik is zaterdag jarig) 5e winkel wieglakentje, hoeslakentje voor de wieg en een wiegdeken (te gebruiken in mijn kinderwagen heb geen wieg) 6e winkel een deken voor boven in het bedje en een extra kruik (moest er toch twee hebben stond op t lijstje) 7e winkel nieuwe broek en shirt voor mezelf... en een mini spijkerbroekje met een wit t-shirtje voor de kleine in spé... Pauze... weer warme chocomel met slagroom :D 8e winkel nog twee lakentjes voor in het bedje en toen maar weer op naar huis... pff kon amper nog lopen onder al het gewicht van de tassen en last van mijn bekken... ondertussen had het hevig gesneeuwd en was het spekglad geworden :S balen...... thuisgekomen snel het blauwe pyamatje en het witte shirtje verstopt want dat zijn echte jongensdingetjes en mijn vriend weet nog steeds niet dat het een jongetje word... Wat kan ik toch goed een geheimpje bewaren..... :D

Nu lig ik languit op de bank en ben kapot.... Dacht zal jullie ff vervelen met een verhaaltje van mijn dag... :D hihihi....

Liefs Ann

Haha echt heel grappig en vooral dat je het nog verstopt ook geweldig!!
Ik shop nu ook wel wat meer dan anders haha, al ben ik idd ook al wel ver compleet nog pyjamatjes en sokjes want die heb ik nog helemaal niet.
Verder nog een flesje en speentjes en spuugdoekjes en verder natuurlijk datgene nog wat ik leuk vind :D haha
Maar je hebt goed geshopt zo te lezen haha lekker na genieten zou ik zeggen............

liefs louise

O ik heb nog steeds helemaal niks voor dit kleine hummeltje gekocht. Ben vandaag wel wezen shoppen voor mijn 2 andere schatjes. Ben bij de WE geweest daar hebben ze nu ook kleding voor meisjes (echt zo geweldig) ik hou van de WE, ging er voor mijn zoontje al geregeld heen en nu ook voor mijn dochtertje!! En heerlijke koopjes gescoord!! Ja daar houd ik van,hahahaha.

Maar heerlijk he dat shoppen voor je kleine, kan me ook nog wel herinneren dat ik bij nummer 1 helemaal los ging,hahahaaha. Er is ook gewoon zoveel leuks!
Ik ben wel van plan om in het nieuwe jaar een paar leuke nieuwe pakjes voor de kleine te kopen, eigenlijk hebben we de rest nog wel.

Groetjes Anne

Ik houd altijd wel van winkelen, maar kan merken dat ik super snel bekaf ben nu achter de buggy en met mn bekken/rug.
Hier haha dus binnenkort ook maar eens met mn zussen op stap... kunnen zij sjouwen haha
Moet even wachten tot volgende week en de week daarop dan hebben ze vakantie.

Voor mn zoontje bij de WE in de uitverkoop leuk shirt met vest en bijpassende sokken gekocht haha scheelde me 22 euro, wat kan je dan gelukkig zijn heej ;-)

Liefs Marina

Hahah... jah moet me inhouden... Mijn geluk is dat ik vanaf dag 1 heb geroepen dat het een jongen word. dus nu ik het zelf zeker weet kan ik dat ook blijven zeggen. als ik ineens had gezegd je kunt wel eens gelijk hebben schat het word vast een meid had ik mezelf wel eens kunnen verpraten.. feit dat ik altijd al over hij praat maakt geen indruk meer...

Ik heb nog niet zoveel kleertjes gekocht hoor.. in het begin alleen echt neutraal omdat ik toen niet wist wat het werd en nu heb ik dan een schattig spijkerbroekje en een shirtje gekocht... had ook een shirt besteld via internet, dacht dat het voor beide kon, maar toen ik het thuis kreeg was het echt voor een jongetje.. :D dus die ligt ook verstopt in de kast... heb nu 3 setjes maat 56 en 1 setje 62 is dat voldoende?? of moet er nog kleine maatje bij?

A.s. dinsdag komen mijn kinderwagen en box thuis.. en dan hoef ik alleen nog maar wat flessen, pamper, voeding en verzorgingsproducten te halen... ben verder compleet! :D maar als ik binnenkort nog wat leuks tegen kom neem ik dat echt wel mee :D Ben morgen jarig en vrienden vroegen al wat ik nog voor de kleine nodig heb.... hahah....

Oh een wipstoeltje staat op mijn lijstje... hmm moet ik die direct al hebben?

Voor een ieder die nog shoppen gaat SUCCES!!!!

@ mamaAnne, dit word onze eerste dus moest echt alles nog aanschaffen...

Een wipstoeltje vond ik vooral rond de 5 maanden makkelijk toen mn zoontje dan een fruithapje kreeg of een liga, dan zat hij wat maar hoefde we niet gelijk een kinderstoel aan te schaffen.
Die hebben we echt pas gekocht toen hij zelf kon zitten, anders zitten ze er als een zoutzak bij.

Je kan altijd nog aan vrienden een prenetal of hema bon vragen, of van een andere winkel waar je de kleertjes erg leuk vind, deze kan je lekker bewaren en straks als het geboren is lekker shoppen zonder dat het veel kost,

Liefs Marina

hihihi...moet erg lachen om je stukje, ik heb nog geen last van die koopdrang..maar dat komt ook denk ik omdat nog niks klaar is. ALs Elias uit de babykamer is en zn spullen dus ook zal ik eens kijken wat er allemaal nog nodig is!

Liefs ANnemiek

owja...ik vind een wipstoel wel heel handig vanaf het begin!
En 2 maatjes is wel genoeg hoor. Misschien een pakje in maat 50 voor de zekerheid (al hoef ik dat niet te doen met mn 8-ponders)
Toen Joris werd geboren heb ik mn man naar de HEMA gestuurd om alles wat ik nog nodig had te halen, was met een half uurtje gedaan hoor!

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben vandaag jarig...LEUK!!!

Liefs ANnemiek

Terug
Bovenaan