pff t houd niet op

A

Anoniem

Guest
heei dames kom weer even klagen

zoals ik een tijdje terug al hier plaatste dat mn bio ''vader'' bij mn broertje logeerde vroeg daarna nog iemand me hoe het ging ik zei toen goed en datie eindelijk na duitsland was...
maar helaas vanmiddag kwam mn tante op bezoek bij mn vader(ja pleegvader)lastig uitleggen zo haha en ze zei ineens van ja hoe vind jij het dan dat peter (dus mijn bio vader) weer in ede komt wonen
nou het was alsof ik door de stoel heen zakte en schrok me kapot ik zegggg WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ja hij had haar dus zondag verteld dat hij in ede kwam wonen vanaf aankomend weekend.....mn vader was nog niet thuis maar toen die thuis kwam zei ik meteen pa wat komt peter hier in ede doen dan (geloofde het nog niet zo) en toen zei die ja peter heeft voor 3maanden zowieso een verblijfplaats hier in ede
nou ik was kwaad en was meteen helemaal overstuur hij komt dus gewoon zowieso voor 3maanden in ede en in die 3maanden moet ik bevallen is het zomer alles..
pff ik voel me echt zwaaar klote en iedereen zegt nee hij doet je niks
maar ik heb iets van ja wat komt hij dan in ede doen hij heeft hier verder niemand en heeft nooit na ede omgekeken zelfs niet toen hij een bezoekregeling had voor mij toen ik baby was...en nu zou hij gewoon zomaar in ede willen komen wonen????
ik word er echt helemaal gek van hij blijft gewoon mn leven beinvloeden dit kan ik er gewoon echt niet bij hebben vooral nu niet

pfff wat moet ik nu

sorry dat ik ff kwam klagen maar moest het even kwijt

Hoi,

Ik kan je helaas niet helpen met tips. Alleen wat ik eerder al schreef. Laat familie en vrienden waar Peter ook contact meeheeft jou waarschuwen als hij naar hen toekomt. Verder moet je (hoe moeilijk ook) je leven niet door hem laten bepalen.
Koop bij de drogist een mini busje deodorant of haarlak wat je altijd bij je kan dragen en eventueel in zijn ogen spuiten als hij je toch komt lastig vallen. (is legaal in tegenstelling tot pepperspray)
Heb je nog gesprekken bij een therapeut? Want die kan je ook helpen hier verder op in te gaan.
En eventueel een straat en contact verbod? Dan kan je altijd de politie bellen.
Wat ik ook weleens gehoord heb is dat meiden naar de politie gaan en hun verhaal vertellen. En die krijgen advies hen altijd te bellen als hij in de buurt is.
Ik weet het verder ook niet helaas. Dit is wat mij zoal te oren is gekomen.
Probeer te genieten van je meisje en je kleine wonder in je buik. Zorg dat hij niet zoveel stress bij je veroorzaakt dat je weer naar het ziekenhuis moet.
En anders, blijf hier je angsten posten. Dan creëer je een beetje rust in je hoofd.

Liefs Reneke

quote: tante reneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 20:44:26'));

Hoi,

Ik kan je helaas niet helpen met tips. Alleen wat ik eerder al schreef. Laat familie en vrienden waar Peter ook contact meeheeft jou waarschuwen als hij naar hen toekomt. Verder moet je (hoe moeilijk ook) je leven niet door hem laten bepalen.
Koop bij de drogist een mini busje deodorant of haarlak wat je altijd bij je kan dragen en eventueel in zijn ogen spuiten als hij je toch komt lastig vallen. (is legaal in tegenstelling tot pepperspray)
Heb je nog gesprekken bij een therapeut? Want die kan je ook helpen hier verder op in te gaan.
En eventueel een straat en contact verbod? Dan kan je altijd de politie bellen.
Wat ik ook weleens gehoord heb is dat meiden naar de politie gaan en hun verhaal vertellen. En die krijgen advies hen altijd te bellen als hij in de buurt is.
Ik weet het verder ook niet helaas. Dit is wat mij zoal te oren is gekomen.
Probeer te genieten van je meisje en je kleine wonder in je buik. Zorg dat hij niet zoveel stress bij je veroorzaakt dat je weer naar het ziekenhuis moet.
En anders, blijf hier je angsten posten. Dan creëer je een beetje rust in je hoofd.

Liefs Reneke

hoi hoi
nee tis heel moeilijk om hem niet mn leven te laten bepalen want tot nu toe is hem dat nog aardig gelukt:(:( ik heb wel pepperspray van toen nog en die hou ik nu ook gewoon bij me.ook heb ik idd de politie ingelicht maar ja thaald mn angst voor hem echt niet weg....
en ja ik krijg 2therapie soorten 1 van 1op1 en een in een groep maar beide zijn nog niet gestart en gebeurd waarschijnlijk na de zwangerschap nu!
tmaakt me gewoon zooo kwaad dat hij mn leven zoo kan bepalen en dat ik zoooo bang voor hem ben,terwijl dat juist niet zo hoord te zijn
tleven is soms zoooo oneerlijk maar helaas weinig aan te doen
kijk tis een man met een strafblad van meer als 33tellende pagina,s dus dat helpt ook niet echt.
helaas kan een straat verbod niet want dan moet hij eerst weer wat doen

bedankt voor je reactie
liefs

ook ik heb er geen oplossingen voor,
maar wens je heel veel sterkte.
Hoe kijkt je man er tegen aan? Kan je alles wel goed met hem delen?
Kan je alles wel goed delen met je moeder en je (nietbio) vader?

Wil niet nieuwsgierig doen, of dingen vragen die je niet wil, maar
Kun je misschien uitleggen wáár je precies het bangste voor ben?
Als je dat niet wil, hoeft het echt niet hor!!
Als je alles kwijt wil, zet het maar gewoon hier neer, wij meiden luisteren naar je, ook al hoor je dat niet letterlijk.
Zal aan je denken, en voor je bidden.

Heel veel sterkte, en liefs marina

quote: marina85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 09:22:14'));

ook ik heb er geen oplossingen voor,
maar wens je heel veel sterkte.
Hoe kijkt je man er tegen aan? Kan je alles wel goed met hem delen?
Kan je alles wel goed delen met je moeder en je (nietbio) vader?

Wil niet nieuwsgierig doen, of dingen vragen die je niet wil, maar
Kun je misschien uitleggen wáár je precies het bangste voor ben?
Als je dat niet wil, hoeft het echt niet hor!!
Als je alles kwijt wil, zet het maar gewoon hier neer, wij meiden luisteren naar je, ook al hoor je dat niet letterlijk.
Zal aan je denken, en voor je bidden.

Heel veel sterkte, en liefs marina

hoi hoi
ja mn vader en mn bio vader zijn broers van elkaar,en hij heeft hem wel gewaarschuwd dat hij uit mn buurt moet blijven!maar ja toch lijkt me sterk dat hij 3maanden binnen gaat blijven!.
mn moeder (ook niet bio) die is zoals de meeste wel weten in december plotseling overleden mn bio moeder heb ik geen contact mee
ja waar ben ik bang voor,denk bang dat hij mn vriend of prinsesje wat aan doet zo is hij namelijk altijd geweest ook na mn bio moeder toe hij pakte altijd de mensen bij haar waar ze het meest om gaf hij is echt ziekelijk

maarja pff tis heel lastig

tnx

liefs

hoi patricia,

ik begrijp je angst (natuurljk niet helemaal, want ik heb dit niet meegemaakt)
zou niet weten wat je hier aan kan doen,
maar ik hoop dat je ondanks alles toch wel van je kleintjes gaat genieten, laat je dit niet door hem afpakken, want dan heeft hij al in feite iets afgepakt wat je het meeste lief is.
Ik wens je heel veels sterkte toe.

liefs marina

hoi Patricia,
wat een kl*te bericht!
wat raar dat ie nu in de buurt komt wonen.
denk goed om jezelf, je prinses en je man.
vergeet niet de crèche te waarschuwen dat ze haar NOOIT aan iemand anders meegeven.
ik ben 11 keer verhuisd in 7 jaar om bij m'n ex uit de buurt te komen (hij is nu dood :)) dat werkte steeds enkele maanden tot ruim een jaar.
de enige tip van mijn kant is, blijf uit de buurt
succes, suzan

Hoi Patricia,

jeetje zeg, alsof het allemaal nog niet moeilijk genoeg is geweest voor jullie!
Meid, ik kan niet anders zeggen dan mijn voorgangsters: keep up the spirit en geef idd aub door aan de creche/kdv dat ze Caithlyn nooit aan een ander mee mogen geven!

Heel veel sterkte en je weet ons te vinden als er iets is.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan