pff verwarrend

A

Anoniem

Guest
Hallo
Ik ben al mama van een leuk en ontdeugend jochie van 2,5
en ondanks dat mijn vriend en ik niet bewust bezig waren om zwanger te worden
ben ik sinds half april niet meer ongesteld geweest
vorige week heb ik getest maar deze was negatief
heb wel wat vage klachten gehad maar niet zo als toen ik de eerste keer zwanger was
Ook al ben ik nog niet ongi geweest hebben mijn vriend en ik besloten om er toch voor te gaan
ik zal hier dus regelmatig mee komen schrijven :)

Hi Nikki, hier Nicky ;)
Gezellig dat je hier ook regelmatig gaat komen!
Misschien kan ook jij jouw gegevens invullen bij de onderwerpen:
NOD en Juli-banners (hoewel de laatste volgens mij juNi zou moeten zijn;)

NOD-lijst:
Datum, Naam, leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje, cyclus lengte

Banners:
ga naar www.babybrabbel.nl hier kan je je banner maken en kopieren en vervolgens pasten in het forum.

Ik ben Nicky, 33 jaar, 1e ronde, 1e kindje, cylcus 27/28 dagen.

Klinkt vreemd, maar het is voor het eerst dat ik opschrijf 1e ronde. Ik zit wel al 2 maanden op het forum, maar durfde er nog niet voor te gaan... Mijn vriend wel, maar ik vond/vind het zo'n moeilijke beslissing! We hebben besloten om deze maand héél onvoorzichtig te zijn ;) Er echt helemaal voor gaan vind ik nog eng (wat kan ik toch een  'miepje' zijn!).

Ik zit op dag 6 in mijn cyclus en wij gaan 'wiebelen' tot en met dag 11, dag 12&13 verschijnt meestal het eisprong-teken op mijn PERSONA, die ik dik 3 jaar als birth-control heb gebruikt. Nog niet echt de eisprong opzoeken dus deze maand, maar wel héél spannend aan het idee gaan wennen dat het zover zou kunnen zijn!

Succes!
Nicky

Hallo
Zoals ik al schreef ben ik niet bewust bezig geweest met zwanger worden
( nu wel hahah maar dan moet ik toch eerst n ongi krijgen ofiets )
als ik nu n banner maak zegt hij dat ik 31 dagen overtijd ben haha valt niet echt in t straatje bij de nod dagen toch ? :)
Ik heb ook niet bijgehuden waneer ik voor t laatst ongesteld ben geweest
dus weet de dagen van mijn cyclus ook niet

Hi Nikki,
Dan even wachten tot je eerst komende ongi! Dan kan je in iedergeval iets invullen. Hoewel het belangrijk is ongeveer te weten wat je cyclys is... Misschien ben je al eerder zonder pil geweest en weet je nog wat je cyclus toen was... Even afwachten dus!
Houd me op de hoogte!
Groetjes,
Nicky

Terug
Bovenaan