A
Anoniem
Guest
Pff laatste dagen voor mn NOD zijn geslagen, en voel me steeds gekker...Kan de spanning zijn. Voel me echt een zeikerd. Me handen voelen alsof ze tintelen, gisteren avond voelde ik me zo slap dat ik bijna neer ging, slaap al 3dagen ook erg slecht. Vanmorgen wild eik naar het toilet en voelde me zoooo dizzy dat ik van deurpost naar deur post ging, alsof is zwaar bezopen was. Heb hoofdpijn, had geeen borstpijn maar sinds 2dagen ofzo gaan ze steeds meer zeer doen vooral mn tepels, omdat mn lichaam nu 1 ding denkt,,,,zwanger zwanger zwanger zwanger pffff als ik nu dus ongi word ben ik dus echt heeeel erg in de war, eerst geen symtoom te bekennen van ongi of zwangerschap, nu rare symtonen of spanning dus. Vorige maand zat ook vlak voor mn nod mn baarmoeder heel laag en hard. Nu is tie ook hard alleen klinkt raar hij zit schreef, kan niet bij mn baarmoedermond die lijkt wel verstopt te zitten. Word niet goed wil morgen een test doen maar donderdag is mn NOD pas of vrijdag. blablabla weet het niet meer. pfff
fijne dag
fijne dag