Pff voel me vreemd.

A

Anoniem

Guest
Pff laatste dagen voor mn NOD zijn geslagen, en voel me steeds gekker...Kan de spanning zijn. Voel me echt een zeikerd. Me handen voelen alsof ze tintelen, gisteren avond voelde ik me zo slap dat ik bijna neer ging, slaap al 3dagen ook erg slecht. Vanmorgen wild eik naar het toilet en voelde me zoooo dizzy dat ik van deurpost naar deur post ging, alsof is zwaar bezopen was. Heb hoofdpijn, had geeen borstpijn maar sinds 2dagen ofzo gaan ze steeds meer zeer doen vooral mn tepels, omdat mn lichaam nu 1 ding denkt,,,,zwanger zwanger zwanger zwanger pffff als ik nu dus ongi word ben ik dus echt heeeel erg in de war, eerst geen symtoom te bekennen van ongi of zwangerschap, nu rare symtonen of spanning dus. Vorige maand zat ook vlak voor mn nod mn baarmoeder heel laag en hard. Nu is tie ook hard alleen klinkt raar hij zit schreef, kan niet bij mn baarmoedermond die lijkt wel verstopt te zitten. Word niet goed wil morgen een test doen maar donderdag is mn NOD pas of vrijdag. blablabla weet het niet meer. pfff
fijne dag

Hey meis,

Je bent zeker geen zeikerd!
Kan me voorstellen dat je er gek van word.
En vooral als je zwanger wilt worden ga je toch van alles denken en voelen.
En als je iets voelt dan denk je zou het toch zo zijn?!?!?
Mijn lichaam heeft mij sowieso voor de gek gehouden en werd daar ook onzeker van en raakte daarvan in de war.
Ik hoop echt voor je dat je super zwanger mag zijn!
Ik begrijp je gevoel heel goed!
Rustig aan meis!

Liefs Ran24

Dank je wel,

Ja dacht net ga wel ff lekker lang douche maar pff voel me nu nog moeier en slapper. Lekker op de bank met een glas cola hopen dat het me wat actiever maakt pffffff hahaha.

En misschien ben ik wel gewoon zwanger, misschien morgen toch maar testen.

Groetjes

Gewoon lekker rustig aan doen. Probeer dat testen zo lang mogelijk uit te stellen. Hoop natuurlijk wel voor je dat er een wondertje groeit

Oooh meid, het is ook altijd wat voor die NOD's he. je wilt jezelf niet te blij maken maar je voelt vanalles.

Het enige wAT JE KUNT DOEN IS WAchten.... wachten wachten wachten BAH.

Ik zou ook zo laat mogelijk testen.

Toch heb ik met de testen van sensitest 5 dagen voor mijn NOD heeeeeeeel licht posi getest. De dagen erna werd de streep duidelijker en duidelijker.

Maar zoals vermeld in een ander topic van Daycey, tre vroeg testen is dus best gevaarlijk. Ik wist dit eigenlijk niet, en gelukkig heeft het goed uitgepakt voor mij.

ik duim een posi test voor je!!!

Liefs

Ja vanmorgen werd ik wakker met zou ik urine in een bekertje doen. wil namelijk persee met urine dacht neee plas nu maar niet een test doen vandaag!!... Word wel steeds gekker. Sinds gisteren wel erg vreemd moet ik zeggen of ik zie spoken is mn geur erg sterk maar ook mn smaak. We zaten te gourmetten en voor mn zoon bakte ik frikadellen. Toen ik die frikadellen snee kreeg ik een klap lucht in me neus van pure varkens vlees. Bah werd meteen misselijk. Maar die dag ervoor had ik dat met de leverworst die smaakte puur naar varken ook met de gourmet van alles wat varken was smaakte me ineens niet.....at het ook niet meer nam de kipfiletjes want werd er onpasselijk van. Kijk kan ook onbewust zijn dat je ineens alles ruikt. Maar ja toch wel vreemd. Ook gaan mn borsten steeds meer zeer doen en dat vind ik wel eng nu en spannend. Wil zo graag een bevestiging dan kan ik ook weer eens goed slapen. pfff kan ik 2dagen wachten? Donderdag kan ik testen. Misschien morgen al. Maar heb dus nu ook een grote plek naast mn navel die dus drukkend zeer doet. (emm moet ik naar de wc of ist wat anders...) we zullen straks zien. Ga namelijk ook moeilijker af...zucht kan weer even vooruit en hele dag weer met het kruidvat in mn hoofd lopen.

fijne dag allll

Terug
Bovenaan