pff wachen duurt lang

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allereerst voor de meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd het is jullie gegunt en geniet er van.

nu moet ik even klagen ik loop al een tijdje bij de gyn mijn vriend heeft al 3 keer zijn sperme moeten inleveren en iedere keer kan ik pas 3 weken daarna terecht bij de gyn het duurt dus allemaal heel erg lang, de gyn heeft ons al aangegeven dat het waarschijnlijk ivf word maar daarvoor moest mijn vriend weer zijn zaad inleveren voor uitgebreid onderzoek, nu kan ik eindelijk 4 sept weer terecht bij de gyn en afhankelijk van het onderzoek krijgen we te horen wat er verder gaat gebeuren.

eingelijk weet ik al dat het ivf wordt en het voordeel is dat we niet op het wachtbankje hoeven maar gelijk zouden mogen starten maar voor je alles weet en je kunt starten duurd zo lang.

heeft het bij jullie ook zo lang geduurt? ik ben nu een jaar bijna bezig en heb nog niks geen behandelingen gehad.

hoe zijn jullie de tijd doorgekomen ?

liefs annieka

Hoi annieka,

Ik moet zeggen dat hij bij mij allemaal best snel gaat. Zeker gezien ik hier wel eens wat anders lees. Wij zijn in april voor het eerst naar de gyn gegaan en ik ben vorige week geopereerd. Nu hoef ik (gelukkig) niet voor ivf maar het traject is best rap gegaan. Ik belde voor een eerst afspraak en kon de volgende week al terecht en tussen de volgende afspraken zat max 2 weken tussen.

Maar wachten is altijd lang. Maar wat vervelend dat jullie voor ivf moeten maar aan de ene kant wel gelukkig dat het snel kan.

Heel veel succes 4 september! Ik zal aan je denken! ik zit zelf ook 4 september weer bij de gyn.

Gr Ester

Terug
Bovenaan