A
Anoniem
Guest
hoi allemaal,
ben ik weer, het zit me een beetje hoog. pfff het wachten ben ik nu al beu.
even kort vertellen had 6 okt mijn nod, nu ben ik dus 5 dagen overtijd, het is ronde 1 na mijn mirena. mijn vorige ongi duurde ong 10 dgn. dus ook al langer dan normaal...
het is normaal toch zo dat je je ei sprong zoveel dagen voor je nod hebt. maar nu is mijn vraag zolang je geen nod hebt, dan heb je je eisprong toch ook later...
snap het allemaal niet meer zo goed.
word ik nu gewoon nog ongi, of ben ik toch alsnog zwager. heb 4 dgn geleden een test gedaan maar die was negatief, kan het negatief zijn omdat mijn vorige ongi langer duurde en nu mijn cyclus langer is. of is ie gewoon negatief.
heb verder niets geen klachte of iets dergelijks.
maar tja bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen enkele symtonen gehad.
hoop dat jullie het snappen???
groetjes poohbeer.
ben ik weer, het zit me een beetje hoog. pfff het wachten ben ik nu al beu.
even kort vertellen had 6 okt mijn nod, nu ben ik dus 5 dagen overtijd, het is ronde 1 na mijn mirena. mijn vorige ongi duurde ong 10 dgn. dus ook al langer dan normaal...
het is normaal toch zo dat je je ei sprong zoveel dagen voor je nod hebt. maar nu is mijn vraag zolang je geen nod hebt, dan heb je je eisprong toch ook later...
snap het allemaal niet meer zo goed.
word ik nu gewoon nog ongi, of ben ik toch alsnog zwager. heb 4 dgn geleden een test gedaan maar die was negatief, kan het negatief zijn omdat mijn vorige ongi langer duurde en nu mijn cyclus langer is. of is ie gewoon negatief.
heb verder niets geen klachte of iets dergelijks.
maar tja bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen enkele symtonen gehad.
hoop dat jullie het snappen???
groetjes poohbeer.