PFF WACHTEN OP RODE DUIVELS OF TOCH NIET????? zit op dag 33

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ben ik weer, het zit me een beetje hoog. pfff het wachten ben ik nu al beu.
even kort vertellen had 6 okt mijn nod, nu ben ik dus 5 dagen overtijd, het is ronde 1 na mijn mirena. mijn vorige ongi duurde ong 10 dgn. dus ook al langer dan normaal...
het is normaal toch zo dat je je ei sprong zoveel dagen voor je nod hebt. maar nu is mijn vraag zolang je geen nod hebt, dan heb je je eisprong toch ook later...
snap het allemaal niet meer zo goed.
word ik nu gewoon nog ongi, of ben ik toch alsnog zwager. heb 4 dgn geleden een test gedaan maar die was negatief, kan het negatief zijn omdat mijn vorige ongi langer duurde en nu mijn cyclus langer is. of is ie gewoon negatief.
heb verder niets geen klachte of iets dergelijks.
maar tja bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen enkele symtonen gehad.
hoop dat jullie het snappen???

groetjes poohbeer.

hoi,
Even voorstellen ben missC (graag anoniem) heb dochtertje van bijna 3 en gaan voor tweede...
ik ben gisteravond om 23.00 ongesteld geworden...
ben oktober gestopt met de pil en hebben eerste maand condooms gebruikt. even kijken hoeveel dagen cuclus duurt. nu 30 dagen. (meestal 30 a 33 dagen)
vanaf nu gaan we het echt weer proberen zwanger te worden, en ik vind de tijd zeeeer langzaam gaan.. kan niet wachten tot ik weer een positieve test in handen heb!!!

Ha poohbeer,

Ik heb van de ha begrepen dat je moet gaan rekenen vana de 1e dag van je ongy. Vanaf dan gaat er al weer een nieuw eitje rijpen en de lengte van je ongesteldheid maakt dus niets uit.
Je moet ook uit gaan van je langste cyclus wil je je eisprong kunnen uitrekenen. Wil je zeker zijn dat je geen dagen onbenut laat moet je gewoon om de dag klussen.
Geen probleem toch?
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen en dat je snel zwanger mag zijn.

Liefs Polla

quote: poohbeer007 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 18:21:30'));

hoi allemaal,
ben ik weer, het zit me een beetje hoog. pfff het wachten ben ik nu al beu.
even kort vertellen had 6 okt mijn nod, nu ben ik dus 5 dagen overtijd, het is ronde 1 na mijn mirena. mijn vorige ongi duurde ong 10 dgn. dus ook al langer dan normaal...
het is normaal toch zo dat je je ei sprong zoveel dagen voor je nod hebt. maar nu is mijn vraag zolang je geen nod hebt, dan heb je je eisprong toch ook later...
snap het allemaal niet meer zo goed.
word ik nu gewoon nog ongi, of ben ik toch alsnog zwager. heb 4 dgn geleden een test gedaan maar die was negatief, kan het negatief zijn omdat mijn vorige ongi langer duurde en nu mijn cyclus langer is. of is ie gewoon negatief.
heb verder niets geen klachte of iets dergelijks.
maar tja bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen enkele symtonen gehad.
hoop dat jullie het snappen???

groetjes poohbeer.

Hoi Poohbeer,

Ik had ook zo'n klote cyclus (en nog) na mn mirena. Eerste x ruim 40 dagen 2e x 30 dagen en nu...? Als ik 28 dagen zou hebben was ik gister ongi geworden. Niet dus!
Vandaag ook niets. Wel negatief getest. Pffffffff snap nix meer van mn lijf.
Hoop voor jou dat de boel snel op regel is en dat je snel duidelijkheid hebt.
Een bloedtest is ook nog een optie he?
Heb ik de eerste x na de mirena ook gedaan omdat t maar duurde en duurde.

Groetjes mamaloe

hoi Poohbeer,
Ik zag dat het bij jou inmiddels raak was. Van harte!!!
Ik hoop heel snel te kunnen volgen, want ik snap inmiddels niks meer van mijn lijf. Ik zit nu op dag 40! Twee dagen terug nog getest en toen was het negatief. Ik heb weleens vaker een lange cyclus gehad, de vorige keer eigenlijk ook. Toen was het 48 dagen voordat het rood bloedverlies was. Precies in het midden wel één dag rood bloed gehad en daarna een paar dagen bruinverlies, maar dat telt dan toch niet?

Ik ben sinds maart van de pil af, dus ik verwachtte dat die hormonen nu weleens uit mijn lijf waren. Ik had de hele tijd keurig cycli van 29 dagen en nu 2x dit gedonder. Pas vanaf deze keer gaan we er ook echt voor. Mijn man werd volgens mij een beetje wakker geschud door mijn vorige cyclus en was zelfs een beetje teleurgesteld toen het toch niks was.

Ik wil   nu heel graag ongesteld worden, want dan kunnen we gewoon door naar de volgende ronde. En nog liever wil ik natuurlijk dat het raak is. Ik heb me voorgenomen nu maar te wachten tot dag 50 voordat ik weer test. Ik leef gezond, rook niet, drink niet, sport niet overmatig en slik braaf foliumzuur, dus wat dat betreft is onwetend zwanger zijn ook niet zo erg.
Maar ik baal zo van het wachten!!!!

Ik hoop op net zo'n bericht als jij. Ook maar eens boodschappen gaan doen en tijdens het uitladen testen...

Heel veel geluk en plezier tijdens je zwangerschap en natuurlijk met je kindje!

Liefs,
Noa

Terug
Bovenaan