pff wachten wachten wachten

A

Anoniem

Guest
o ik vind dit zo niet leuk!! ik had 14 en 15 een positie ovulatietest (digitale van CB) De 15 buikpijn een rammelend gevoel en zo erg dat ik geen zin had om te klussen.. elke stap deed zeer. misschien mn eisprong? 14 de wel geklus en ook de 13de en om de dag de week ervoor. ik gok zo rond de 30ste mijn NOD, ik vind het zo spannend. Ik voel natuurlijk nog niets, dus we blijven wachten. ik baal een beetje van mn buikpijn van de 15de, hopelijk was de 14de genoeg...

Wachten is echt heeeeeel vervelend! Ik denk dat iedereen je de hand kan schudden, helaas!
De dagen net voor je eisprong kan genoeg zijn en indd jammer van je buikpijn de 15de maar hebben jullie daarna nog geklust? Wie weet was dat voldoende en heb je de 30ste een positieve test!

Het is wel zo dat op moment van eisprong het eitje 24-48 uur nog bevrucht kan worden dus als er al wat zaadjes klaar liggen is het goed......

Ik duim met je mee hoor! Liefs Lynn.

Het klinkt inderdaad als je ei. Je hoeft niet perse op de dag van je ei te klussen hoor. Wij hadden ook een dag voor me ei geklust en net als jij de rest van de week ervoor om de dag soms zelfs om de 2 dagen. Heb ook duidelijk mijn ei gevoeld en ik ben nu inmiddels 15+3 weken zwanger. Succes met afwachten en je hoeft nog niks te voelen sommige voelen helemaal niet dat ze zwanger zijn en andere zijn weer 1 met de wc. Nog 10 dagen en dan kan je testen heel veel succes.

Terug
Bovenaan