Pff was ff schrikken!!!

A

Anoniem

Guest
Chiel en ik hadden vandaag friet en ik was een frikandel aan het eten en Jamie mag dan altijd een klein stukje hebben. Dus hij komt ff bij mij op de bank zitten en ik geef hem een klein stukje. Stikt hij er toch bijna in. Brrrrr ik krijg het nog benauwd als ik er aan denk. Hij kom echt ff geen adem halen. Was echt eng joh!!

Gr. Natasja mv Jamie

Dan voel je je hart bonzen in je keel he! Gelukkig kunnen ze veel hebben!

Lisenka mv Tessa

brrrr... je schrikt je echt een ongeluk! geef hem maar een extra knuffel van ons.

Liefs Nanda en Tess

Dat is inderdaad schrikken.

Ik ben op mijn werk BHV-er en krijg jaarlijks bijscholing/opfriscursus. Dan krijg je brand en ehbo. Ik heb toen een keer gevraagd om ehbo voor baby's. Die intructrice had een baby pop om te reanimeren en een babypop om 'verstikkings-ongelukken' mee te oefenen. Als iemand hier ooit de mogelijkheid krijgt dit te doen: meteen doen. Je hebt er echt heel veel aan. Doe een cursus, meld je aan op je werk voor de BHV (dan krijg je het gratis, hihi). Het is echt heel nuttig!

Ik hoop het natuurlijk nooit nodig te hebben, maar als het wel nodig is weet ik tenminste wat te doen.

Maar goed. Frikadellen zijn gewoon lekker (vind ik niet, maar genoeg mensen wel), dus gewoon lekker blijven eten hoor!

Liefs Nelleke

Je schrikt je inderdaad lam. Zo hebben we Yoëll vorige week aan de beentjes omhoog gehouden en op de rug moeten kloppen. Pff hij was paars, maar ik ook.

Op mn vorige werk (kdv) kregen we altijd cursus kinder ehbo, je hebt na de cursus een naar gevoel van aale beelden en verhalen, maar ook zo gelukkig als er iets gebeurd en je kunt handelen.

Tja en wat de fricadel betreft, als je groente of een koekje had gehad was het daarmee gebeurd. Niet dat het minder erg is, maar meer dat het niet per se om de fricandel is

Terug
Bovenaan