Pff was toch wel errug zenuwachrig

Vanmorgen heb ik een echo gehad. Wat was ik zenuwachtig. Op zich was er geen enkele reden om te twijfelen, maar dan toch nog he. Ik vroeg me telkens af, of ik het wel verdien zo snel nog een kidnje erbij, en dat terwijl ik al 3 geweldige kids heb. Waarom anderen niet en ik wel. En dat terwijl dat ik altijd zeg dat de zwangerschap van de ene vrouw helemaal losstaat van de zwangerschap van de andere vrouw. Tja hormonen he.

8 weken + 1 dag ben ik nu zwanger. Ons knulletje en  onze grote meiden krijgen een broertje of zusje erbij. Gewoon weer positief denken. En uitgaan van een goede afloop. Zal wel blij zijn als ik die 18 weken weer voorbij ben.

Heee meiden, ook met jullie komt het helemaal goed. Ik blijf aan jullie denken.

Miep

Hoi Miep,

Geweldig meid! Weer zo'n mooi wondertje in je buik! Fijn dat het er allemaal goed uit ziet. Ook deze keer gaat het vast goed.

Groetjes, Kat

hoi miep
Geweldig dat het goed gaat hoor.
Was je ook zo onzeker of het na drie keer, gewoon weer goed zou gaan?
Had ik wel heel erg toen ik onlangs zwanger was van onze derde..
Helaas met bijna 8 weken misgegaan..
Hoop dat ik het ooit weer aandurf..
Jij, genieten hoor!!
Groet R

R,

tuurlijk durf jij het nog een keer aan.
Je hebt nu als ik het goed begrijp 1 keer een miskraam gehad, en twee goede zwangerschappen. Ga je zelf alsjeblieft geen zorgen zitten maken dat je het niet nog een keer aandurft. De kans dat het wel goed gata is nog altijd groter dan dat het misgaat.

Mijn achtergrond is iets gecompliceerder. Dit is mijn 7e zwnagerschap. De eerste eindigde na 3 maanden in een miskraam, daarna twee gezonde meiden, toen een miskraam met 8 weken. Vorig jaar april een vroeggeboorte met 18 weken en  afgelopen  april bevallen van ons knulletje.

Ik makate me dan ook wel een beetje zorgen, maar ik wete ook dat het gewoon goed kan gaan. Het zijn van die momenten.

R, hou je taai en probeer gewoon positief te blijven. Ook bij jou komt die derde er.

Miep

Miep, wat ben je toch heerlijk positief.
Ik heb vandaag echt wel weer even een mindere dag hoor.
Kan weinig hebben, ook van de kids..
Baal van alles, en de situatie.
Maar inderdaad zal het best goedkomen, probeer ik wel aan te denken,maar is nog moeilijk hoor.
Dankjewel..
Groet R

Jeetje Miep,

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Helemaal super! Ik wist
niet wat ik lás, echt waar! Nou, dit zijn nou die verrassingen die het
leven ook te bieden heeft! Ik wens je een ongecompliceerde zwangerschap
en weer een heel mooi kindje!

Liefs van Sisi.

Hi lieve Miep,

Wat fantastisch dat je alweer zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Probeer je niet te gek te maken met ideeën of je het wel of niet verdiend. Je verdient het hartstikke, ik zou geen reden kunnen bedenken waarom niet!!!!!!!!!

Ga lekker genieten van dit wondertje in je buik. Het is altijd goed om te lezen dat het ook allemaal goed kan komen, hoe moeilijk we het hier ook gehad hebben. Ik ben inmiddels dolgelukkig met mijn kleine meisje en hoop haar over niet al te lange tijd ook een broertje of zusje te kunnen geven.  Nog even wat rust aan mijn lijf maar dan weer vol goed moed. Nou ja rust ze begint behoorlijk rond te kruipen en overal aan te zitten, haha.

Ik hoop dat de komende weken lekker opschieten voor je, probeer  te blijven  genieten.

Liefs,
Daantje

Dag Miep,

Nou dit bericht had ik nog niet gelezen, wel via het andere forum jouw reactie uiteraard!

Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap en geniet er maar lekker van!

Gr Sandra

Terug
Bovenaan