pff wat duurt een maand toch lang

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden

Nou het wordt voor mij de 4de ronde. Ik had echt gedacht dat het allemaal wel wat sneller zou gaan! Maar dat was waarschijnlijk een beetje voorbarig. Ik ben hier dan nu ook al zo'n 4 maanden op het forum en ik had het dus wel kunnen weten!
Maar goed, vinden jullie ook njiet dat die maanden zo ontzettend jang duren?? Ik vind die week van mn ongi en dan de week tot mijn eisprong zo vreselijk lang!!! en dan daarna dat wachten!!
Mijn vriend vind dat ik er teveel   mee bezig ben, maar ik kan er ook niet niet aan denken maar dat snappen jullie vast wel!! Hihi

Maar wel even iets leuks,
Ik ga straks 25 okt lekker op vakantie voor 3 weken!! Ik ga lekker even opladen in Egypte!! Ik heb er zo veel zin in!! Enne ik neem een testje mee want mocht ik natuurlijk overtijd zijn dan wil ik daar wel kunnen testen! Het zou natuurlijk heeel fijn zijn als ik daar NIET ongesteld wordt!

pff als ik zo mijn tekstje terug lees dan klinkt het eigenlijk niet al te depri (maar dat ben ik stiekem toch wel een beetje) Ik weet het ronde 4 ga ik nu in, ik mag nog niet klagen, maar gister waren er toch echt wel een paar traantjes!!

Nou ik heb mijn hart weer gelucht!!

Liefs Faye

Hoi Faye,

Ik ben 22 jaar en ben sinds 3 weken gestopt met de pil.
Ondanks dat ik net ben gestopt weet ik precies wat je bedoeld. Ik wil al heel erg lang kinderen van mijn vriend alleen was hij er nog niet klaar voor. Hij is nu 26 en zei een maand geleden dat ik als ik met mijn nieuwe strip moest gaan beginnen dat ik dat moest laten en aan de foliumzuur moest gaan. Ik was zo blij en ik vond het ook erg spannend allemaal.

Ook ik hoop dat het bij mij snel gaat maar ik probeer er niet teveel van uit te gaan. Tot nu toe gaat alles erg goed en had ik mijn ovulatie precies volgens het boekje dus nu hopen dat mijn cyclus ook zo is.

We hebben we geklust voor en tijdens mijn ovulatie ( ik wist toe niet dat dat de ovulatie was ) dus ik ben wel een beetje nieuwsgierig ik weet dat het een kleine kans is maar we zien het wel. ( volgend weekend ).

mischien moet je je vriend er iets minder over vertellen en het een beetje via het forum doen. Doe ik ook en dan blijft het gezellig en voel jij en hij zich waarschijnlijk beter.

groetjes tara

Hoi Tarabella

Ook ik ben 22 en mijn vriend wilde in het begin ook niet zo!! Ha ha, hij was er nog niet aan toe. Hij wilde eerst meer zekerheid op het gebied van werk en geld. Nu gaan wij in december een bedrijf overnemen en dan hebben we overdag gewoon veel tijd om voor een kleintje te zorgen, en qua geld hebben we dan ook geen problemen meer. Vandaar dat hij zei dat ik met de pil mocht stoppen! Nou dat is nu dus 4 maanden geleden en we zijn druk bezig. Maar toch heb ik af en toe het gevoel als of het hem veel minder kan schelen!!
Maar ik denk dat het inderdaad el een goed idee is om gewoon wat minder van hem te verlangen op dat gebied. Al baal ik er natuurlijk van dat hij er bijna nooit uit zichzelf wat over zegt, maar dat komt vast nog wel.

Wanneer is jou NOD. Dit weekend zei je toch?? Spannend hoor!! Voel je al iets??
Ik hoor het wel van je,
Liefs Faye

Terug
Bovenaan