pff .....wat een avond; blikseminslag !!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik zit nu even achter een laptop ( die erg traag is en ik niet veel gebruik)
maar ja heb even geen ander..

gisteravond is er bij de buren een blikseminslag geweest en wij hebben dat gedeeltelijk meegekregen..

pfff .. we keken tv, opeens een keiharde, felle, schelle, knal.. echt keihard !!!!!!!!!!!,
tv sprong uit en een felle blauwe flits zag ik ergens vandaan komen
wij enorm geschrokken natuurlijk..

sophie zat op schoot en die moest ook ontzettend huilen,...
ze was helemaal overstuur...arm ding.. vreselijk geschrokken, net als wij allemaal..

de bliksem was in de dakgoot geslagen en ws het hele blok langsgegaan.
er zat een bliksembol aan en ze hebben geluk gehad dat er geen brand was ontstaan....

de  groepenkast was gewoon gescheurd  .

en heel bizar!!!!!!
Kinderspelletjes die op batterijen werken, gingen spontaan, door het enorme energieveld, spelen...

bij ons is redelijk wat apparatuur kapot gegaan( dvd speler met surround system, de computer en beeldscherm, kastje digitale tv, kastje internetverbinding en bellen, telefoon...

maar dat is allemaal apparatuur en daar ben je voor verzekerd( wel heel lastig zo zonder computer en geen idee  of we alles vergoed krijgen  ...)  
maar ben zo blij dat alles met iedereen goed is en er geen andere gekke dingen zijn gebeurd...

op dat moment besef je pas , dat de natuur niet te temmen is.. dat bliksem dus echt heel gevaarlijk kan zijn....

en er niets belangrijker is dan je gezinnetje, al het andere valt in het niets...

ik hoop op even geen onweer meer, ik heb mijn portie gehad,,

enne ben ws niet zo vaak hier de komende periode..  
iig weinig  totdat de computer  weer terug is..

de groeten van hier...

liefs tobi

Jeemig wat moeten jullie geschrokken zijn!
Daarom poep ik zowat in mn broek van onweer brrrrr

jeetje zeg... ik was eigenlijk nooit zo bang voor onweer, zeker niet als ik in huis ben. Maar door die verhalen van de laatste dagen (die van jou en die vrouw die op straat werd getroffen door bliksem) zou je het toch wel worden... gelukkig hebben jullie zelfs niks!
En sterkte met de verzekeringskwestie!

Jemig,........wat een ervaring. Het lijkt me doodeng om mee te maken. Gelukkig mankeren jullie zelf niets. En inderdaad, succes met het regelen van de financiële nasleep!

Groetjes Fonske.

hey
oh wat zullen jullie geschrokken zijn
en arme sophietje ook sneu hoor
nou ik ben blij dat het wel allemaal met jullie goed is afgelopen
nou kalm aan he?
dikke kus van annique voor jullie
liefs sandra

nou, da's schrikken. En balen van al die spullen. Je krijgt het waarschijnlijk wel vergoed, maar hier zit je toch helemaal niet op te wachten?
Nou, laat het mooie weer nu maar even komen (en blijven)
Liefs Nelleke

wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
echt eng!

ik ben altijd bang voor onweer, als de flits is geweest tel ik af hoelang het duurt voordat de klap komt, dan weet je of het ver weg is!
nou, bij jullie niet dus.

gelukkig is er met jullie niets gebeurd en is het alleen materiaal. maargoed, dat is natuurlijk ook een flinke domper.

succes!

Tjeetje zeg,wat een gebeurtenis...wat zullen jullie geschrokken zijn!!Gelukkig mankeren jullie niets(op de bibberitus na dan).Succes met de financiële nasleep.

Liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan