A
Anoniem
Guest
hoi hoi
Ik zit nu even achter een laptop ( die erg traag is en ik niet veel gebruik)
maar ja heb even geen ander..
gisteravond is er bij de buren een blikseminslag geweest en wij hebben dat gedeeltelijk meegekregen..
pfff .. we keken tv, opeens een keiharde, felle, schelle, knal.. echt keihard !!!!!!!!!!!,
tv sprong uit en een felle blauwe flits zag ik ergens vandaan komen
wij enorm geschrokken natuurlijk..
sophie zat op schoot en die moest ook ontzettend huilen,...
ze was helemaal overstuur...arm ding.. vreselijk geschrokken, net als wij allemaal..
de bliksem was in de dakgoot geslagen en ws het hele blok langsgegaan.
er zat een bliksembol aan en ze hebben geluk gehad dat er geen brand was ontstaan....
de groepenkast was gewoon gescheurd .
en heel bizar!!!!!!
Kinderspelletjes die op batterijen werken, gingen spontaan, door het enorme energieveld, spelen...
bij ons is redelijk wat apparatuur kapot gegaan( dvd speler met surround system, de computer en beeldscherm, kastje digitale tv, kastje internetverbinding en bellen, telefoon...
maar dat is allemaal apparatuur en daar ben je voor verzekerd( wel heel lastig zo zonder computer en geen idee of we alles vergoed krijgen ...)
maar ben zo blij dat alles met iedereen goed is en er geen andere gekke dingen zijn gebeurd...
op dat moment besef je pas , dat de natuur niet te temmen is.. dat bliksem dus echt heel gevaarlijk kan zijn....
en er niets belangrijker is dan je gezinnetje, al het andere valt in het niets...
ik hoop op even geen onweer meer, ik heb mijn portie gehad,,
enne ben ws niet zo vaak hier de komende periode..
iig weinig totdat de computer weer terug is..
de groeten van hier...
liefs tobi
Ik zit nu even achter een laptop ( die erg traag is en ik niet veel gebruik)
maar ja heb even geen ander..
gisteravond is er bij de buren een blikseminslag geweest en wij hebben dat gedeeltelijk meegekregen..
pfff .. we keken tv, opeens een keiharde, felle, schelle, knal.. echt keihard !!!!!!!!!!!,
tv sprong uit en een felle blauwe flits zag ik ergens vandaan komen
wij enorm geschrokken natuurlijk..
sophie zat op schoot en die moest ook ontzettend huilen,...
ze was helemaal overstuur...arm ding.. vreselijk geschrokken, net als wij allemaal..
de bliksem was in de dakgoot geslagen en ws het hele blok langsgegaan.
er zat een bliksembol aan en ze hebben geluk gehad dat er geen brand was ontstaan....
de groepenkast was gewoon gescheurd .
en heel bizar!!!!!!
Kinderspelletjes die op batterijen werken, gingen spontaan, door het enorme energieveld, spelen...
bij ons is redelijk wat apparatuur kapot gegaan( dvd speler met surround system, de computer en beeldscherm, kastje digitale tv, kastje internetverbinding en bellen, telefoon...
maar dat is allemaal apparatuur en daar ben je voor verzekerd( wel heel lastig zo zonder computer en geen idee of we alles vergoed krijgen ...)
maar ben zo blij dat alles met iedereen goed is en er geen andere gekke dingen zijn gebeurd...
op dat moment besef je pas , dat de natuur niet te temmen is.. dat bliksem dus echt heel gevaarlijk kan zijn....
en er niets belangrijker is dan je gezinnetje, al het andere valt in het niets...
ik hoop op even geen onweer meer, ik heb mijn portie gehad,,
enne ben ws niet zo vaak hier de komende periode..
iig weinig totdat de computer weer terug is..
de groeten van hier...
liefs tobi