pff wat een gedoe bij de HA

A

Anoniem

Guest
nou vanmiddag weer naar de ha geweest...
mijn eigen was er niet dus kreeg iemand anders...
De afspraak was duidelijk! geen medicijnen meer maar een echo van mijn buik...

En wat wil deze dokter me aansmeren?
juist zwaardere medicijnen tegen maagzuur...
en ik heb buikpijn en ben misselijk(met een heel klein beetje last van maagzuur)...
nou ik had er dus al goed de pest...
heb net zolang door gezeurt en gezegt dat ik geen medicijnen meer slik voordat ik weet wat er nou echt aan de hand is...

Uiteindelijk krijg ik dan toch een echo...
Maar niet voor mijn hele buik, nee alleen voor mijn galblaas maar daar is waarschijnlijk toch niets te zien zei ze er gelijk maar even bij...

Moet volgende week heen voor de echo en ga daar het verhaal ook nog even haar fijn uitleggen...
hoop dat ze dan toch nog even verder gaan kijken...

BEN HELEMAAL KLAAR MET INVALDOKTERS...

gadsie meid!!! Dat die dokters nou niet gewoon naar je willen luisteren he?! dat is zoooo vervelend!!
Hoop dat ze toch nog echo doen van je hele buik!!
knuffel

jeetje wat vervelend, ja ook hier een vage huisarts af en toe.
kan je de echo niet via een verloskundige spelen. weet niet of het kan hoor. maar misschien kan je en verloskundige bellen en het verhaal aan haar uitleggen, misschien kunnen zij je doorverwijzen naar een echo centrum. ik weet dat ik wel mijn verloskkundige kan bellen voor advies of als ik me zorgen maar.
succes

Heey meis,

Wat vervelend nou!! Die rotinvallers ook! Denken alles beter te weten. Ik zou het ook in het zh vragen of anders bij de vk. Succes meid!!!!

Liefs ciomama

erg vervelend zeg!! Inval dokters zijn altijd lastig!!

En tis maar te hopen dat er niks mis is met je galblaas.. de mijne is er 2 maanden geleden uitgehaald :( de pijn voor de operatie is echt niet normaal en niet uit te houden!!

Waarom alleen je gal ????
Je ligt er dan toch check dan gelijk alles ..................aaaarggghhhhhh wat een pannenkoeken zeg hoop dat ze toch alles even doen echoen hihi

xxx

Terug
Bovenaan