pff wat een nachten

Lycke is nu al 2 avonden rond half elf wakker voor haar laatste voeding, maar is dan klaar wakker, pfff drama zeg, ze heeft wel veel zuigbehoefte dan dus dan ligt ze bij mij en krijgt ze een speen, maar haar ogen blijven open. Laten huilen in bed hebben we ook al geprobeerd, maar dat helpt ook niet, gisteravond of beter gezegd vannacht was het weer half 2 voordat ze eindelijk sliep, pfff hopelijk wordt het komende nacht beter

Hoi

Misschien s'avonds voor haar laatste voeding lekker in bad?! Ze zijn daarna vaak helemaal uitgeteld...flesje erachteraan, hopelijk werkt het!! Succes

Groetjes mama van Norah 3wkn en 1 dag

Hoi

Misschien s'avonds voor haar laatste voeding lekker in bad?! Ze zijn daarna vaak helemaal uitgeteld...flesje erachteraan, hopelijk werkt het!! Succes

Groetjes mama van Norah 3wkn en 1 dag

Hier is het ook een drama :(
Vannacht pas 2.30 uur voordat ze sliep bij mij in bed. Om 3.30 uur heb ik haar toen eindelijk succesvol in haar eigen bed kunnen leggen. Maar ze heeft echt vanaf 21.00 uur liggen huilen.
Elke avond is het raak met die huilbuien...

Badje doe ik begin van de avond, maar vaak is ze dan ook nog na 2 uur wakker dus het helpt niet echt bij d'r, ze vindt het te gezellig bij ons zeker

Vanavond probeer ik haar wat langer wakker te houden begin van de avond, want ze heeft volgens mij het verkeerde ritme te pakken, overdag volop slapen en 's avonds wakker, was in mijn buik ook altijd zo

Maar goed het zal vast over een paar weken wel beter gaan

Hier ook drama!
En het zelfde verhaal, badje heeft geen zin, Kas is daarna juist klaar wakker!

Tussen 20:00-23:00 huilen, dan laatste voeding ruim 1,5 uur wakker, om 4 uur weer een voeding en weer huilen en ruim 1,5 uur wakker!!

De "huiluurtje" van 20:00-23:00 heb ik "opgelost" door Kas in een draagdoek op mijn lichaam te binden, dan slaapt hij wel of is hij in iedergeval stil. Vannacht heb ik hem na de voeding van 4 uur uiteindelijk ook maar bij me genomen. Toen zijn we samen in slaap gevallen tot 7 uur. Mijn rug was gebroken toen we wakker werden maar heb toch even wat uurtjes kunnen inhalen :)

Iedereen met "huilbaby's" heel veel sterkte enne mocht iemand DE TIP hebben... we houden ons allemaal aanbevolen gok ik zo ;-)

Groetjes,
Anne

Gisteravond was ze wakker van 8 tot 10, ze lag zo te slapen in mijn armen of in die van mijn man, maar zodra we haar op bed legden werd ze wakker en begon te huilen dus ze wil gewoon graag bij ons zijn denk ik, toen om tien uur haar in bad gedaan en na de voeding sliep ze super diep en heeft geslapen tot 3 uur dus het heeft wel geholpen dus vanavond maar weer zo proberen

Verder hoor je haar heel de dag niet, zo'n super lief en rustig kind

Terug
Bovenaan