Pff wat een opluchting!!

Hallo allemaal,

Na in september een miskraam te hebben gehad, was 3 weken geleden de test weer positief. Wel 4 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden, wat voor een lekker beetje extra spanning zorgde!!
Maandag heb ik al een echo gehad en het hartje klopte!! Mijn gevoel zei van het begin af aan al, dat het goed zat. Maar ja na de vorige keer ben je toch iets afwachtender.
Het kind is wel 4 dagen minder oud, dan verwacht, maar goed, dat klopt precies met de test die pas 4 dagen later positief was!
Ik vroeg nog of ik meer echo's zou krijgen de komende weken, maar dat was niet nodig volgens haar. Ik zou me dan alleen maar ongerust gaan maken of het nog goed zou zijn. Nu is alles in ieder geval goed. Dus gaan we maar lekker genieten van alles!! Overigens als ik toch   behoefte had aan een echo moest ik bellen en kon ik altijd terecht, dus dat is wel lekker!

Ik hoop dat voor iedereen binnenkort positief nieuws komt!!!

Liefs Dominique

Hoi Dominique,

Wat goed nieuws voor je! Tja, een kloppend hartje is een heel goed uitgangspunt.

Ik heb in oktober een curretage gehad na een missed abortion. Ik ben toen meteen weer zwanger geworden. Wij hebben wel meerdere echo's gehad vanwege veel bloedingen die ik had. En hoewel die bloedingen geen pretje waren, was ik wel blij met de echo's want ik kon het maar steeds niet geloven dat we weer zwanger waren.
En als je een miskraam hebt gehad, ben je denk ik toch sneller ongerust.

Ik mag nu vrijdag weer op controle komen. Daar heeft 5 weken tussen gezeten met de laatste afspraak en ik moet je zeggen dat me dat heel zwaar viel. Ik ben zo bezorgd of alles wel goed is.

Dus als ze je hebben aangeboden dat je vaker langs mag komen als je daar behoefte aan hebt, zou ik dat zeker doen!

Heel veel geluk met de zwangerschap!

Groetjes,
Maike
Morgen 16 weken zwanger...

Terug
Bovenaan