pff.. wat een ramp

moet ff me verhaal kwijt hoor meiden
we hadden woensdag avond thuis brand, kortsluiting!
we waren aan het koken en stoppen sloegen door en ineens brand!
gelukkig hadden we een blusser en is me vriend zon held die altijd meteen weet wat hij moet doen
maar alles vol met rook en brandbluspoeder
daar ben je niet blij mee en nu ik zwanger ben helemaal niet met al die giftige stoffen
plus dat alles nu vervangen moet worden de muur eruit gesloopt
want de kabels liggen dus ook achter de muur en dat bleek ook flink te hebben gebrand

nou meiden jullie snappen dat ik de afgelopen dagen flink wat stress heb gehad
maar probeer me nu maar weer rustig te houden

maar goed... dat was ff me verhaal xx

Jemig, wat schrikken! Gelukkig heb je een doortastende vriend/man! Gelukkig liep het met een sisser af! Maar ja, dan de hele boel poetsen, oef! Wat een klus is dat! Enig idee hoe de brand ontstaan is? Moet er nu meer nagekeken worden in jullie huis?

Sterkte met het opruimen van de hele boel!

Groetjes, Kaskes

hoi patries,

jeetje dat was vast schrikken. gelukkig is het goed afgelopen. wel een ellenda dat de helft verbouwd moet worden nu. ja en stress is niet goed voor de kleine laat staan die dampen.

ikzelf zit midden in een verhuizing en daar komen toch de nodige spanningen bij kijken als je zwanger bent. ik ervaar dit als niet leuk. en ook met verven had ik geen idee dat je zo voorzichtig moest zijn.en geen terpetine en amoniak en dat soort dingen. ik voel me half gehadicapt soms omdat ik toch minder kan doen als normaal wanneer je niet zwanger bent.

ik hoop dat je hulp genoeg krijgt, (wij hellaas niet zo veel) met schoonmaken en neem je rust en ontspanning op tijd.

xxx Bambi

ja moet idd allemaal nagekeken en vervangen worden, dus hoop werk
gelukkig ben ik van de ergste schrik bekomen..

ja verhuizen is idd net zoiets, dat is ook zoveel werk en kan ook heel veel stress opleveren

xx

Terug
Bovenaan