pff wat gaat de tijd langzaam...(11 aug)

sjoh.....weet niet wat ik heb...
Maar wat gaaaaat die tijd toch langzaaaaam!!!
ben er teveel mee bezig denk ik...??

lijkt een eeeeeuwigheid...!!voordat er weer een week voorbij is...

....bah

Daar heb ik ook last van.....ik teld de dagen dat ik eindelijk naar de VK mag echt af. En een week gaat wel heel langzaam voorbij. Als ik dan denk aan die 9 maanden word ik al gek.

Mischien komt dit omdat we het net weten en omdat het nog niet zichtbaar is ( ik bedoel de mooie bolle buik)

Maar goed, iedere dag die voorbij gaat is weer een dag dichterbij april.

groetjes

gelukkig ik ben niet de enige!!!!

ik had het vooral voor het weekend, maar dat is achter af toch nog snel gegaan.
ik mag woensdag voor een echo dus dat schiet al op.

meestal als je voor de eerste keer een echo hebt gehad en voor de eerste keer naar de VK bent geweest ben je wat zekerder en mag iedereen het weten. ik tel eerst maar af tot aan de kerstdagen, dan zijn we op de helft ongeveer. dan word het ook eens tijd om boven het kamertje in orde te maken.

ik denk dat we dan wel een berichtje tegen komen van: wat gaat de tijd toch snel??

ach en het wachten wordt rond april wel beloond...

gr. mama van elmar

Ik heb er ook last van hoor! Ik slaap ook slecht, dus de nachten duren ook lang. Ik werk op het moment minder dan normaal, dus dan schieten de dagen ook niet op (is zomaar, ik heb flexibele uren).

En ik denk dat het aftellen vooral lang duurt zo in deze eerste 3 maanden en dan de laatste weekjes weer. Daar tussen in zal het wat sneller gaan. Ik vind het nu gewoon allemaal zo spannend, of het wel goed zal gaan enzo. Gelukkig zorgen de voorbereidingen voor onze bruiloft en huwelijksreis wel voor de nodige afleiding!

Terug
Bovenaan