Pff wat kunnen tranen snel hoog zitten...........

Jelle had maandag zijn eerste schooldag, ging harstikke goed, en gisteren ook, hij liep gelijk naar binnen.
Maar vanochtend; tranen met tuiten, nou probeer dan eens maar niet te huilen, ben maar heel snel weggelopen ( je mag bij ons niet mee naar binnen, je moet de kinderen af geven aan de schoolpoort)
Nu zit ik hier thuis nog met een brok in mijn keel............ hoop maar dat het goed gaat vandaag.
Het manneke is nog maar 2,5...........zo sneu!

Groetjes Janneke

OOOH janneke, pfffff! Lijkt me moeilijk hoor om hem bij de schoolpoort zo af te geven! En idd, hij is nog maar 2,5......
Uiteindelijk komt het vast goed (dat is mijn motto; alles komt goed), maar het heeft even de tijd nodig!

sterkte!

x miranda

Oooh wat heftig! Je zou denken dat je als het om kindjes van 2.5 gaat nog wel even een wenperiode mag hebben waarbij je mee naar binnen mag. Is de school ook al echt verplicht nu?
gr.Ing

Ooo wat moeilijk is dat om op die manier afscheid te moeten nemen. Ik moet ook zeggen dat ik het heel raar vind dat je niet mee naar binnen mag. Ze zijn NOG MAAR 2,5 jaar.
Hier heb je 20 minuten de tijd om je kindje te brengen en in die tijd mag je gewoon met ze spelen enz.
Erg leuk!

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij het verder goed gedaan heeft.

Groetjes Marianne

Hey,

@Inge, nee het is niet verplicht, maar iedereen doet dat hier, en als je dat dus niet doet, loop je de kans dat je kind dadelijk geen aansluiting vind en dat hij op bepaalde dingen achter gaat lopen.
Ja, ik vind dat ook een beetje raar, maar de juffen nemen de kindjes van je over, en ik weet eigenlijk ook niet de reden waarom dat is...........
Maar volgens de juf had hij het verder heel goed gedaan, dus dat moet ik dan maar aannemen he.........hihihi, maar ik zie nu al op tegen morgen.

Groetjes Janneke

Hey,

@ Ing. Het is niet verplicht om je kind naar school te brengen, maar iedereen doet dat hier, dus als je dat niet doet loop je het gevaar dat hij over twee jaar geen aansluiting meer vind met de andere kindjes, en dat hij op bepaalde vlakken achterloopt.

@Marianne; Ik vind het ook raar, de juffen vangen de kindjes op bij de poort.
Ik weet hier eigenlijk de reden ook niet van.
Maar volgens de juf had hij het toch goed gedaan, en was het huilen zo over. Gelukkig!
Neemt niet weg dat ik nu al tegen morgen opzie........

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan