pff wat te doen nu?????

vanmiddag op controle geweest daar blijkt dat onze uk waarschijnlijk in een stuit ligtr voor 90 procent.
donderdag dus naar de gyn.
was dus geen leuk nieuws voor mezelf.
nu ben ik een tegenstander voor draaien als de uk zich niet zelf draaid.
dus waar zou het an op neer komen op een keizersnede (brrrrrrr).
het zit me erg dwars en beval liever op natuurlijke manier.
maar goed eerst maar afwachten donderdag hoe en wat.
mss maak ik me wel te snel zorgen.
groetjes van een onzekere as mama.
(36 wk 1 dg)

Hoi

Het is jou lichaam dus jou keuze, iig zolang het verantwoord is.
Ik denk dat je gewoon donderdag af moet wachten en hun argumenten moet horen ...
Misschien draait de baby nog????
Sterkte ermee

dat is nog ver van mijn bed show, maar met 36 wkn kan de kleine toch nog draaien? en waarom ben je tegen helpen met draaien? ik zou van alle drie de opties alle voor en nadelen eens opschrijven: zo bevallen, helpen draaien of keizersnede. dan kun je bewust een keuze maken. mischien dat je dat gerust stelt. succees
sweetwicca 15wkn5dgn

Hoi,

Ik weet niet of je nog op tijd ben voor de moxa (?) therapie bij een acupunturist want die kunnen hiermee de baby laten draaien zonder dat ze aan je buik komen, zou het even informeren als ik jou was.

Waarom wil je niet draaien proberen? Heb je er negatieve ervaringen mee? Anders zou je je toch goed kunnen laten voorlichten en het rustig bekijken wat je werkelijk wilt. Mijn vk zei dat sommige vrouwen zo gebouwd zijn dat een kind makkelijker in stuit belandt dan bij andere vrouwen.

En ook met een stuit kun je natuurlijk bevallen. Heeft ook voordelen als je later nog meer kindren wilt.

Het ligt aan de ligging, maar aangezien het een derde bevalling wordt, kun je ook makkelijker kiezen voor een naturlijke stuitbevalling als je wilt. Maar de gyn kan de voors en tegens goed uitleggen.
KIm

Terug
Bovenaan