pff, weer een bloeding

22 december werd ik ongesteld en nu zie ik net dat ik weer aardig wat bloed verlies heb. Wat is dat toch? Altijd vrij lange cyclussen en nu maar 15 dagen ertussen

vanmorgen nog een beetje op m'n tampon van vannacht en daarna tot nu niks meer, raar toch? Toch maar eens moed verzamelen om naar huisarts te gaan? Of kun je meteen naar de gyneacoloog als je daar eenmaal in behandeling bent geweest?

Hoi,

Vaag hoor. Ik ben er niet zo in thuis maar ik zou het meteen bij de gynecoloog proberen, heb toch het idee dat die daar meer verstand van hebben dan huisartsen. Je hoort het wel wanneer dat niet kan toch?
Ze zullen wel zeggen dat het een doorbraakbloeding is ofzo wanneer je naar de huisarts gaat en je maar terug moet komen wanneer je dit nogmaals zult krijgen o.i.d.
Hoop voor je dat het gewoon iets eenmaligs is en je lichaam nu gewoon weer doet wat hij moet doen!!

Groetjes Ineke

Hoi Mamma J,

Wat vervelend al die bloedingen tussendoor. Heb ik ook een tijdje gehad in mijn eerste 1.5 jaar van het zwanger willen worden. Maar dat ging daarna weer heel snel over.
Ik kan als ik wat heb meteen bij de gynaecoloog terecht omdat ik daar nu ook loop al een jaar. Dus als jij ook al bij de gyn bent denk ik dat je daar wel naar toe kan ipv de huisarts.

Hopelijk gaat het snel weer beter.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan