Pff weer een!

Het is echt niet te geloven. Nadat 2 hele goede collega's vertelden dat ze in de eerste week van augustus gingen bevallen had ik het al gehad aangezien ik 12 augustus uitgerekend was voor mijn miskraam.
Gisteravond verteld de buurvrouw even doodleuk dat ze 6 augustus is uitgerekend. Het wordt een zware maand dan hoor. Ik denk dat ik maar op vakantie ga als ik tegen die tijd zelf nog niet zwanger ben.

Ik moest het even kwijt!
Nog 1 week wachten en dan mag ik bellen voor de IUI. Over 3 weken de inseminatie.

X inge

Hoi Inge, balen zeg. Misschien kun jij op 12 aug zeggen dat je zwanger bent!
Wie weet!! Is het in een keer raak, bij de IUI. Ik ga maandag bellen voor de IUI(afgelopen zaterdag pas echt ongi). Dit jaar zijn wij aan de beurt, toch. Ik ga heel erg voor je duimen, onze tijd komt ook nog. Liefs ILona

Hoi Inge
Wat vervelend he ik weet precies hoe je voelt.
Meis ik hoop echt zo voor je dat het gelijk raak is.
Ik hoor in iedergeval alleen positiefe reacties over iui meid, dus ik blijf echt voor je duimen.
Dikke kus NIEM

Ach ja het is niet anders maar het blijft rot.
Ik hoor juist niet zoveel goede berichten over IUI Niem heb je een paar opbeurende voorbeelden voor me toevallig?? Kan ik wel even gebruiken.

Moet jij niet meteen de eerste dag van je ongi bellen Ilona? Wij moeten bv ook in het weekend bellen als ik op zondag ongi wordt. Jij telt dus vanaf de dag dat je echt flink begint te bloeden. Ik vind dat altijd een beetje moeilijk want ik verlies soms dagen ervoor al een beetje prut. Ik verwacht mijn ongi zondag dus het wordt nu spannend!
Ik sluit me aan bij jou hoor! Wij zijn dit jaar aan de beurt!!!!!!!!

X inge

HOI Inge ik had een vriendin die werd gelijk zwanger van haar eerste IUI en ik heb het hier op het forum ook weleens gelezen.
Meid ik blijf echt voor je duimen en hoop dat jij er dan ook 1 van die vele bent bij wie het gelijk lukt.
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUI
DIKKE KUS NIEM

Hoi Inge, nee de eerst volgende werkdag moet ik bellen. Ik begon donderdag al met vloeien, maar zaterdag zette het door. Dus ik heb vandaag gebeld en ik moet 28 febr voor een echo. Dat is dan al dag 10, maar ik denk dan maar dan hoef ik niet zoveel echo's. Ik heb een korte cyclus van 25 dagen.De inseminatie vind wel eventueel plaats in het weekend.Ik hou ook mijn cyclus aan/bij, want ik heb al 2 jaar een cyclus van 25 dagen.Nou dan schelen we een weekje, leuk he. Nou ik ga zo naar yoga voor de algehele ontspanning. X ilona

Terug
Bovenaan