pff weer zo`n nacht

mamavan8kids

New member
Daar zit ik dan met me goede gedrag beneden met een beker warme melk in de hoop dat we zo weer ff kunnen slapen. Hebben er meer van jullie daar last van? Van s`nachts niet kunnen slapen?
Me buik zit me enorm in de weg, en heb kramp in me benen. Dit zou bij mij ook wel komen door die enorm grote buik. Vanmiddag moeten we weer voor controle naar de gyn. dus ben benieuwd wat hij te zeggen heeft en of hij gaat kijken weer of het vruchtwater toeneemt ja of nee. Ik zelf denk van wel want alles komt steeds meer in de verdrukking te liggen voel ik. Me buik zit aardig hoog dus met gevolg dat ik vaker weer kleine beetjes moeten eten anders heb ik last van zuurbranden. Gisteren waren we 29 weken dus de we komen steeds meer bij een veilige grens. Vanaf 32 weken mag je in een gewoon streekziekenhuis bevallen en vanaf week 36 is de kans klein dat de kleine lang in de couveuse moet. Maar goed nu is het nog steeds elke week is er een ondanks dat het zwaar is. De kinderkamer staat hier nu ook en we zijn begonnen met kleertjes uitzoeken en een kleine verbouwing op de kamers. Maar goed stukje bij beetje hoop dat we volgende week klaar zijn. Dan is het alleen nog kleertjes wassen en dan wat klungel dingen die eigenlijk niet echt moeten.
Van het weekend gaan we nog ff weg met het gezinnetje. Vlakbij de efteling hebben we een huisje met bruisbad en stoomdouche en op het park heerlijk kunnen zwemmen.

Liefs
 
En dat terwijl je je rust zo hard nodig hebt, pfff. Ik slaap zelf ook niet zo best. Heb veel last van mijn bekken en word vaak wakker van pijn hieraan. Maar goed, niet zulke slapeloze nachten als jij.

Fijn dat je bijna de kritieke grens voorbij bent!

Succes bij de gyn. En veel plezier dit weekend!
 
Ik heb periodes dat ik heel slecht slaap dan is het zowieso 3 keer per nacht eruit om te plassen en dan begint mijn dag om half 4 pfff maar nu slaap ik weer even goed de therapeut zei ook dat mijn lichaam uitgeput was.
Ik lig nu met een kussen onder me benen tegen kramp en met 2 kussens onder me hoofd vanwege het zuur het gaat echt lekker al met 26 weken hahaha.

succes met alle kwaaltjes en fijn weekend
 
Hey meiden,

Ik heb vannacht ook weer zo'n draak van een nacht gehad. Ik kan echt niet goed meer slapen, ook door mijn flinke buik (nu bijna 29 weken) en door mijn bekkeninstabiliteit en maagzuur. Ik had gisterenavond zo'n pijn en harde buiken dat ik echt bang was dat de bevalling begonnen was. Ik had ook de hele dag weinig beweging gevoeld dus was ik weer lichtelijl in paniek. Maar gelukkig hoorde ik snel het hartje via de Angelsound kloppen.
Ik werk formeel nog halve dagen maar zelfs dat lukt me niet meer, ik kan moeilijk autorijden door mijn bekkenpijn en zitten en lopen doen erg pijn. Eigenlijk is liggen met een warmtekussentje het enige fijne....
Vannacht ook kramp gehad, in twee benen tegelijk!!!

Hebben jullie ook last van urineverlies als je moet hoesten of niezen?

xx
 
Terug
Bovenaan