pff weet ff niet wat ik moet doen HELP

was net met me zoontje aan het spelen was niets aan de hand
ik doe hem in bad lees een veraaldje voor en ik voel hem gewoon warmer worden
ik d8 hij is gewoon moe dan heefd hij dat wel vaker maar ik heb ff geken en hij had
in ene 38.6 terwijl hij net beter is en hij heefd van de week ook al 40.3 gehad
maar hij had ook in eene vlekken in zijn gezicht ik weet nou niet of ik de dokter moet bellen of hem gewoon laten slapen  en morgen afwachen

gr stephanie

Hier ook een ventje heel de dag niks aan de hand en vanmiddag hangerig en jengelig.
Om half zeven had hij 39 koorts.
Wij hebben een zetpil gegeven en hem alleen in zn romper in bed gelegd.

Wat belangrijk is bij koorts;

voldoende blijven drinken
niet te dik aankleden
kijken of ze allert blijven

Ik zou hem een zetpilletje geven en hem even in de gaten houden, hoe hij slaapt en als hij wakker is/wordt of hij allert genoeg is en of hij niet continu zielig jammert. Zo niet even de huisartsenpost bellen

oké bedankt. heb toch de  hapost maar ff  gebeld die zij idd dat hij wel moet blijven drinken
maar dat doet hij ook wel en als het morgen nog zo was dat ik dan wel ff moet komen
maar ik vind het gewoon eng hoop dat het morgen beter is

gr stephanie en timothy

nou wat een nacht zeg  hij werd om 3 uur huilend waker en had toen 39.5 graden koorts
dus heb er maar een zetpilletje in gedaan hij heeft 2 uur lang op me buik geleggen
met af en toe een piepje toen maar weer in bed gelegd en hij werd pas om 10.30
waker zonder koorts ik zag wel dat hij weer tandjes er bij krijgt maar ik weet niet of hij daar nou zo een hoge koorts voor  kan hebben  

gr stephanie en timothy

He bah wat vervelend zeg!
Deze koorts kan best van tandjes komen, koorts van tandjes komt vaak niet boven de 40 gr uit, en 39,5 voor kindjes valt ook nog wel mee. Goed laten drinken en een hoop extra liefde, dan zijn er binnenkort vast tandjes of kiesjes bij!

Terug
Bovenaan