pff....wordt er gek van!

Overal waar ik kom krijg ik te horen...."wat een lekker menneke" , "flinke boy he?!" of "hij is om op te eten".
Dat klopt ook allemaal wel, maar.....ik heb een DOCHTER!!!!
Hebben jullie dit ook?
Ik vertik het gewoon om roze strikjes in haar haar te doen.
Ik hou zelf niet zo van die echte meisjes-meisjes kleding, maar je kunt het toch echt wel zien!
Groetjes Renate (mama van Indy 8 mnd)

Zoals je in een andere topic wellicht gelezen hebt heeft het ook geen nut om roze kleertjes of jurkjes en strikjes en zo aan te doen want dan zeggen ze het nog!!!!
Misschien een heel stoer shirt (in het blauw ofzo) en dan daarop laten drukken 'ik ben een meisje!' ...
Of gewoon negeren..................
Ik erger me er ook aan hoor. Ligt Tyche daar als een zuurstokje in de wagen..... vinden ze het nog een jongen.......

Groetjes Kirsten

Hahahahahaha, ik heb dat ook maar dan andersom, Ze denken soms dat Nino een meisje is omdat zijn haar wat langer is en dan vragen ze aan mijn oudste of die zijn zusje lief vind...... nou dan wordt ie me toch link......    

volgens mij zeggen mensen wat in hun opkomt
zonder eerst te kijken
er wordt mij wel gevraagd ishet een jongen of meisje
ondanks dat het duidelijk is dat lorenzo een
jongen is niet alleen omdat ik een hemelsblauwe
kinderwagen heb en dat zijn kleding ook duidelijk genoeg
is hij ziet er ook uit als een jongen maar misschien is
dat alleen duidelijk voor de ouders want die kijken elke
dag in die luier

groetjes
Bianca mv lorenzo

kheb vandaag maar ns een knipje (haarspeldje) gekocht voor mijn heerlijke ventje....euh???? hoeveel roze moet ik haar aantrekken?????

tis een meisje!!!! d'r zitten strikjes op d'r broek hoor! of dacht je dat hij gewoon goed in contact staat met z'n vrouwelijke kant??? hihihi

de trotse mama van een heerlijk jongensachtig meisje

Hoi hoi!

Bij mij twijfelen de mensen geen moment dat Fabio een knul is, maar ik krijg zo vaak de vraag:
BEN JE LEKKER MET JE KLEINZOON OP STAP?????

Nu ben ik idd geen 21 meer, maar OMA??????
Soms denk ik laat maar gaan, maar ik vraag ook wel eens of ze hun bril op het nachtkastje hebben laten liggen.

Ik heb een pracht van een ZOON en daar is heel veel aan vooraf gegaan eer ik hem in mijn armen kon nemen. Ja ik ben een supertrotse mamma van 38 jaar!!!!

Groetjes van Cissy

ik wordt ook vaak aangekeken maar dan juist andersom...zo van zo'n snotblaag met twee kids...
Kevan had eerst ook lang haar hij had zulke mooie krullen nou ik vond dat je echt kon zien dat het een knul was..
Maar opgegeven moment zei iemand tegen kim ooooohhh wat heb je schatig dochtertje, we hebben nog net direct zijn haar afgeknipt, maar ik moet eerlijk zeggendie stekels  staan hem stukken beter...en geen krul meer te zien  

Haha, lullig allemaal zeg!
Lijkt me idd heel vervelend. En dan moet je iedere keer weer je best doen om niet heeeeeel boos te worden...

Wij hebben juist dat iedereen altijd zegt "Oh hij krijgt in ieder geval goed te eten zo te zien!" Ik vraag mij ook weleens af, waar slaat die opmerking toch op? Kan je niet gewoon zeggen dat hij er leuk uitziet? (en dan dus ook niet: Gezond, Hollands welvaren, Goed doorvoed.....)

Liefs Annet

Terug
Bovenaan