pff wordt het een beetje zat

A

Anoniem

Guest

Hey meiden

Ik begin echt een medische ramp te worden! Ik ben vanochtend maar weer eens naar de huisarts geweest omdat ik laats heel veel uitslag had, die is nu weg maar nu heb ik dus een soort ringen op mijn benen en armen!! Nou is het dus een soort uitwendige schimmel! Daar moet ik dus een kuur van 14 dagen voor slikken, maar dat mag dus niet als ik eventueel zwanger ben! Dus moet ik wachten totdat ik ongesteld wordt! Moet ik dus ook overleggen met de gyn of ik dan gelijk door kan of een maand moet wachten! nou hoop het dus absoluut niet! OOk moest ik vandaag weer bloedprikken voor mijn schildklier en daar krijg ik de uitslag overmorgen van!

Ik d8 ik bel gelijk de gyn om de uitslag van mijn bloed te krijgen van vorige week! Zegt de assistente ik zal even een afspraak maken voor een telefonisch consult! Dus de gyn belt mij morgen om 13.10! Nou dat zal ook wel geen goed nieuws zijn anders vertelde de assistente het wel! maar ja we w8 weer rustig af!!!!! kus kus

en veel liefs cora

Lieve Coortje, het lijkt wel of alles tegelijk komt bij je, maar de moed niet laten zakken hoor! Ik zeg tegenwoordig altijd maar zo: Na regen, komt zonneschijn!

Sterkte met alles!

Liefs, Pleun

Hoi hoi,

kunnen ze je geen antibiotica geven speciaal voor zwangeren? Weet wel dat ik ook eens een kuurtje heb gehad die ik wel mocht hebben als ik   (op dat moment mogelijk)zwanger was (ging toen over erg lang durende verkoudheid). Toch nog maar eens navragen.

Sterkte verder.

kus Belle

Hoi Coortje,

he wat vervelend allemaal.
ik heb tijdens onze 4e behandeling blaasontsteking gehad. Net op het moment dat mijn eitjes op springen stonden.... (hoe belabberd kan een blaasontsteking op komen zetten....) Ik heb toen ook een antibiotica gekregen, maar wel een die absoluut geen kwaad kon. Mijn huisarts heeft daarover zelfs nog telefonisch contact gehad met de gyn.

succes!
groetjes,
mama peet

Hé meid,
Je hebt het over ringen hé. Kan het zijn dat je ringworm hebt. Nee, nee, is niks engs of vies dames alleen zo word het genoemd. Heeft niks met een echte worm te maken. Ik vraag dit namelijk omdat ik dat zelf ook eens heb gehad en ik daarvoor een zal heb gekregen die ik er dus op moest smeren. Misschien mag die wel??? maar denk dat je huisarts je die wel had gegeven als je die wel mocht hebben, dat weet ik niet.

Succes meid erg vervelend allemaal...

Liefs Leah

Hoi Coortje,

Wat een pech, het zit je allemaal niet mee.

Wat mijn voorgangster ook al zei, het kan ringworm zijn. Ringworm begint met een klein rood plekje wat steeds groter word. Op het plekje gaat het ontvellen en naarmate het groter wordt wordt de ring van velletjes ook groter. En het jeukt verschrikkelijk. Snap je hem nog? Kan het heel moeilijk uitleggen zo.
Ik heb dat ook een keer gehad en kreeg daar toen ook een zalfje voor.

In ieder geval succes ermee.

Kruimel

Heey dames

bedankt voor jullie reacties! De ha had het over uitwendige schimmel hij heeft er een boek bijgepakt, en de plekken vergeleken met die van mij! Ik heb nu medicijnen voor een schimmelinfectie maar wordt ook gebruikt bij ringworm! Ik moet nu eerst gewoon even wachten totdat ik eventueel ongesteld word! Als ik ongi word dan kan ik het beginnen te slikken want het is een kuur van 14 dagen en ik heb mijn eisprong op dag 18 ong!   Als ik toch zwanger blijk te zijn moet ik terug naar de ha!

kus kus en bedankt

Terug
Bovenaan