pff zit ff niet mee :S

Hoi Hoi

Ik denk ga toch even schrijven..
Misschien hebben andere dames nog tips of wije raad!

1,5 week geleden heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen met een steentje in mijn re nier. Na een paar dagen naar huis gegaan met buscopan en paracetamol.
Nu ben ik niet zo'n medicijnen slikkerd en zeker niet tijdens de zwangerschap. Alleen het hoognodige pak ik.

Nu ben ik 1,5 week later en is de ergste pijn weg maar het blijft gevoelig :S. Ook zijn er nu harde buiken bijgekomen met een enkele pijnlijke :S
Vrijdag moet ik weer terug naar de gyn.

Het enigste grote probleem is dat ik niet veel kan doen voordat het pijnlijker wordt behalve rusten. Werken heb ik nog niet gedaan en daar voel ik me best schuldig over.
Zijn er nog meer dames die in dit schuitje zitten?
 
Meis,

werken is nu echt niet belangrijk! Ik snap je frustratie/schuldgevoelens naar je werk wel, maar jij, jouw lichaam en je baby zijn belangrijker!!
Je werk gaat ook zonder jou wel door, al is het misschien niet zoals het zou doen als jij er wel was.

Ik zat al vroeg thuis ivm pijnlijke bekken en schaambeen, pijn in bekken had ik al beetje, maar werd verergert door val vd trap.
Pijn wordt steeds erger, doordat buik zwaarder wordt.

Rusten is het aller aller belangrijkste. En heel veel vocht drinken bij nierstenen. Lekker dan, je moet door zwangerschap al veel plassen....
Denk aan jezelf, je lijf en je baby en laat de boel de boel. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar je moet nu eenmaal niet alleen aan jezelf denken maar ook aan die kleine spruit in je buik die afhankelijk is van jou.

Heel veel sterkte

Liefs
 
Hallo,

Ik werk sinds 2 weken halve dagen.
Veel harde buiken, hoge bloeddruk, erg moe,
En ik merk dat dit eigenlijk ook alweer teveel gaat worden. Ik weet niet of ik het nog 6 weken tot verlof vol ga houden. Ik wil wel heel graag. Maar mijn lichaam werkt niet mee. En inderdaad rusten is enige remedie. Voel me ook schuldig naar werk, ik ben nooit ziek. Als het maar goed gaat met mijn kleintje, maar daar maak ik me ook steeds zorgen om. Dinsdag weer naar gyn.
Allemaal sterkte

Groetjes
 
Hoi,
Zoals reneke zegt, werken is nu geen prioriteit, je moet nu aan jezelf en je kindje denken, als werken gaat is het goed, zo niet jammer dan!
Idd veel drinken en rusten!
@petra, dat zegt toch genoeg dat je normaal nooit ziek/afwezig bent, voel je dan nu aub niet schuldig, het is niet zo dat je er voor kiest!
Liefs MJ
 
Hoi Hoi

Nee klopt mijn verstand zegt ook doe nou rustig aan en laat de boel de boel het is alleen zo moeilijk :S
Heb nog een kleine rondlopen en ook zij verdiend genoeg aandacht.
Idd dat zijn de belangrijkere dingen!
Zelfs mijn directe collega's zeggen joh we redden het en mocht er wat zijn dan bellen we...

Inmiddels heeft een paar dagen het UWV wel gebeld ivm ziekmelding daar door mijn werkgever (ziekte door zwangerschap). Zij bellen pas 18 nov terug hoe het ermee gaat :S.
 
Ik ben ook minder gaan werken en voelde me eerst heel erg schuldig maar ik besef me heel goed dat mijn kindje nu even voor alles gaat. Helaas voor mijn werk........ Ik heb al twee kinderen en kan dus niet de hele dag niets doen.
 
Met 13 weken mocht ik alleen nog maar rust nemen van de cardioloog. Verveel me soms best behoorlijk en het frustreerd ook ontzettend dat ik niks kan doen. Manlief is druk aan de klus en ik zit er naar te kijken! Jaks!

Maar we zullen ons er even bij neer moeten leggen en zoals ze tegen mij altijd zeggen: het is voor een goed doel! En wat de andere dames zeggen: je bent echt niet onmisbaar op het werk, ze redden zich wel even en zijn dus te dankbaarder als je er weer fit en wel bent!

succes
 
Terug
Bovenaan