Pff.. Zo moe!!

Hoi Allemaal.

Op dit moment ben ik 39 weken zwanger van ons 2de kindje. Mijn oudste zoon (inmiddels 8) is met 39.3 dagen geboren en bij hem heb ik een week last van gerommel gehad. Helaas is dat nu anders.

Op dit moment heb ik al meer dan 3 weken flinke harde buiken en voorweeen. De laatste anderhalve week worden die voorweeen ook scherper dan in het begin. Overdag en snachts, ze zijn er bijna altijd dus ben op dit moment doormoe. Vorige week Donderdag de hele dag en avond lichte weeen gehad en die zette snachts behoorlijk door. Ik dacht dus ow eindelijk!!! Helaas.. Rond half 5 in de ochtend werd het weer minder.

Afgelopen Donderdag naar de verloskundige geweest en het er met haar over gehad aangezien ik er der een beetje doorheen zit. Na inwendig onderzoek bleek ik iets ontsluiting te hebben, een weke baarmoeder, bloedprop verloren. Dus ik bleek die Donderdag ervoor wel degelijk bezig te zijn geweest alleen het zette weer niet door. Ze heeft mij dan ook gestript. Helaas heeft dit tot nu toe nog niet geholpen... Loop en fiets dus nog gewoon rond.. Samen met die fijne voorweeen.. Kent iemand deze voorvallen? Begin er namelijk een beetje onzeker van te worden. Elke keer denk je van ja zou het?? En dan nee vals alarm!! :( Mocht niemand het herkennen bedankt voor het lezen! Lucht wel weer even op ;)

Groetjes Wendy
 
hoi, ik herken het helemaal!

Had al vanaf 37,5 week dezelfde dingen als jij beschrijft....

Ben gestript met 40 weken en 1 dag , toen 2 dagen gerommel gehad en weer gestopt.
Uiteindelijk zette het met 40 weken en 6 dagen door en hebben we nu een zoontje van 5 dagen oud!

Dus sterkte nog ermee!
 
hoi hoi
herken je situatie
ben nu 39weken en 2 dagen
2 weken gerommel gehad en voorweeen en nu ineens niks. De hele week rustig
Sinds vandaag wel zwaarder gevoel op het bekken.
Bij mij hebben ze nog niet gekeken, maar we wachten nog maar af. zit helaas niet mee.

Elke avond ga ik naar bed en denk ik: zal het nu?
elke keer dat ik op de bank ga liggen of even weg ga denk ik, wat als nu ineens de vliezen breken? in bed heb ik wel een zeiltje maar niet op de bank of in de auto (ik laat me rijden)

Sterkte, zeker met dit warme weer, pffff
 
Hoi,

Ik ben nu vandaag 40w zwanger en herken 'het rommelen' niet. Maar toch hoop ik dat je nog kan genieten van deze laatste dagen, ik ga het echt missen alleszins, het is onze laatste zwangerschap. En binnen dit en 2 weken zal het babytje echt wel komen en dat is zo voorbij. Nog even volhouden!

Laure
 
Hoi allemaal,

'Gelukkig' hebben meerdere mensen er last van. Ik weet dat je er vooral bij een volgende zwangerschap meer last van kan hebben. Het is alleen dat ik op dit moment zo moe ben. Probeer tussendoor wel wat te slapen maar dat wil ook niet altijd. Hoop dat het in elk geval snel achter de rug is ;) Zal de kleine in mijn buik wel gaan missen denk ik maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten tot hij er is.

Groetjes Wendy
 
Hoihoi,

mss tip: wanneer je erg tegen de bevalling opziet zijn er ook homeopatische korrels die èn helpen jou te relaxen alswel de baarmoedermond weker kunnen maken.
zoek hiervoor een homeopaat bij jou in de buurt of mss weet je verlosk.er 1.
voor al diegenen die in de laatste week/weken zijn; STERKTE! Ik herken dit zeker, met onze 2e duurde het ook 1,5 week na het stippen voordat ie geboren werd..

groetjes,
Ivonne
www.doulawerkt.nl
 
Terug
Bovenaan