Pff, zou het nu..

dan eindelijk gaan gebeuren dat ze doorslapen?
Gisteren om 23:00 de laatste fles en vanmorgen om 5:00 pas weer.
Dat is voor mij echt al heel wat.

Ik heb de laatste fles nog weer eens opgehoogd naar 180cc en dan krijgen ze, als ze komen, 's nacht een stuk minder. Hopen dat er nu een stijgende lijn in zit.
Oh ja, in de laatste fles doe ik ook een schep johannesbroodpitmeel.

Nou ik help het je hopen! Hier ook wat meer uren tussen de voeding.7 uur tussen de laatste avond en eerste nachtfles. Daarna pas in de ochtend weer. Ga proberen om s avonds wat later nog een fles te geven in de hoop dat ze daarna 7 uur maakt.

Nou we horen het als je morgen uitgeslapen hebt :)

Nou dat is toch super goed!!
Hoe oud zijn ze nu? 8 weken?

Echt heel goed hoor.

Hoop voor je dat t doorzet.

Maar laat je niet gek maken als t nog ff niet doorzet.
Meerdere vrienden van ons geven met 5 maanden nog nachtvoeding. Een vriendin van me zelfs met 7.5 maanden nog.
Dus als t nog even doorgaat is dat niet gek.

En volhouden he....het gaat over!!

23.00 tot 5.00 wauw!! Heerlijk al. Ik zou er voor tekenen.
Hier is t nog steeds rond 2 en rond 5.30.
Zit vaak al wel 3,5 a 4 uur tussen dus dat vind ik al heel goed voor een baby van3,5 weken oud.
Bovendien slaapt ze daarna gewoon weer verder dus dat is ook relaxed.

Ik mag hier eigenlijk niet op reageren :)

Al een ruime week slaapt onze muppet van 23.00 tot 8.00 en ze doet het supergoed.
Ik vind het niet zo erg om eruit te gaan 's nachts, het heeft wel wat. Alles en iedereen slaapt en je hebt het gevoel dat je als enige wakker bent met je kindje.

Maar, doorslapen is op de langere termijn toch ook wel heel erg lekker!

Mijn vriendin heeft een kleine van ruim 1.5 jaar en die wordt nog steeds elke nacht wakker pfff, moet er niet aan denken...

Ze zijn woensdag 8 weken!
Ik moet ook wel zeggen, dat ik niet voor elk huiltje of geluidje bij ze aan bed sta.
Ik wacht eerst een paar minuten om te horen wat er gebeurt en dan pas ga ik kijken. Als ik tenminste nog wat hoor.
Gelukkig slapen ze ook na de voeding weer verder. Ze kunnen wel wakker liggen, maar dan zijn ze rustig.

@ allerlaatste,
Tis je vergeven hoor :)

@4atas,
Op wat voor tijden zit je ongeveer?

Nu rond de 8.00-11.30-23.40-17.00-20.00-03.00 dan krijgt ze 120cc water, twee schepen Friso standaard en twee scheppen Friso extra (voor hongerige baby's) dit gaat nu na een paar dagen erg goed. Ze zit nu rond de 775- 840 poeder en water. Dit was rond de 985cc dit was teveel omdat ze tot een half jaar onder de Pieter moeten blijven. En we dus weinig speling meer hadden.

Terug
Bovenaan