pff

Moet even mijn teleurstelling kwijt.
Ga net naar de toilet en zie wat bruine prut.(daar gaan we weer )Waarschijnlijk ga ik nu snel ongesteld worden, zo gaat het bij mij altijd....Zit ik net te vertellen dat ik nog geen ongiepijn voel...
Had het gevoel niet zwanger te zijn, maar had toch nog een klein beetje hoop. Nu al een stuk minder!
Ik wacht maar af of ik nog echt ongesteld wordt(vorige keer ook maar 1 dag donkerrood,bruin)
Het blijft toch elke keer een teleurstelling...
Liefs Esther

He Esther,

Kan me voorstellen dat je er van baalt, dat heb ik ook altijd als ik toch weer ongi ga worden. Sterkte en hoop dat je niet al te verdrietig bent, wel teleurgesteld want dat gevoel ken ik maar al te goed.

Volgende maand weer dezelfde kansen, dus geef de moedt niet op, want het komt echt wel een keer goed.

Liefs, Mick

He Esther,

Lees jou antwoord net bij mijn berichtje, de beslissing die ik genomen heb voelt heel erg goed, het zal toch echt wel een keer goed komen, maar dan wel op de natuurlijke manier.

Ik heb de steekjes dehele dag gehad!!! weet niet of dat normaal is om daar de hele dag last van te hebben. Helaas hebben we gisteren en eergisteren niet geklust. Als we het nog vanavond doen hebben we misschien ook nog wel een kans, ach en anders gaat het weer over deze maand.

Liefs, Mick

Hè Esther, wat rot joh! Ik ken dat gevoel maar al te goed; een paar dagen voor je nod alweer je droom zien wegwaaien. En daarbij dan de wetenschap dat het weeeeer minimaal vier weken langer gaat duren. Voor wat het waard is: ik denk aan je, sterkte!
Liefs, el.

ik weet wat het is is echt een teleurstelling probeer de moed niet te verliezen en denk volgende ronde weer nieuwe kansen zo probeer ik het ook en eens is het zo ver gr manuela

Esther,

Ik weet precies hoe je je voelt, maar de volgende maand kun je het weer proberen. Probeer het een beetje positief in te zien en ik hoop dat je snel zwanger wordt.

Groetjes,
Pat

esther,

bruine troep hoeft geen bloed te zijn hoor het kan ook bruine afscheiding zijn zoals ze dat noemen ik had namelijk het zelfde en ging het op internet opzoeken ik heb het 2 dagen gehad en ben daarna nog steeds niet ongi geworden dus hou moed hoor! het is gewoon oud bloed wat nog in je lichaam zit dus hoeft niks te betekenen suc6 en xxx

Terug
Bovenaan