Pff

A

Anoniem

Guest
Ik moet ff mijn verhaal kwijt... Ben niet meer zo vaak op het forum. Heb ff geen tijd en energie meer om te reageren.

Waar zal ik beginnen. Mijn moeder is toen ik 27 weken zwanger was overleden op 8 oktober vorig jaar. Wij hebben toen Thijn 2 weken oud was te horen gekregen dat mijn schoonmoeder Dikke darmkanker heeft. Dit was al uitgezaait naar de blaas. Ze is hier voor geopereerd. Ze zou nog een nabehandeling krijgen dmv een chemokuur. Ze heeft er inmiddels 2 gehad. Ze werdt hier zo verschrikkelijk ziek van dat ze is opgenomen in het ziekenhuis (ruim 2 weken geleden.). Ze was compleet uitgedroogd en was te ziek om te eten. Ze moest veel spugen ed. Ze hebben geprobeerd om ze voeding te geven maar dit kwam er gelijk uit. Vorige week woensdag nacht is ze accuut geopereerd aan een afsluiting van de dunne darm door verklevingen.

Afgelopen maandag was het een jaar geleden dan mijn moeder was overleden. Dit was een moeilijke dag voor mij.

Thijn was al ruim anderhalve week ziek (virusinfectie en keelontsteking). Afgelopen zondag was het weer heel erg. Veel spugen in golven hoge koorts en oorverdovend huilen. Wij zijn sávonds rond negen uur naar de huisartsenpost geweest. Een dubbele oorontsteking. Antibiotica gekregen en nu gaat het wel beter.

Je zou zeggen dat we het dan allemaal moeten hebben gehad....

Niet dus.. Ze hebben dinsdagavond laat (tussen 23.oo en 23.15) ingebroken bij mijn schoonouders. Ze hebben al de bezittingen van mijn schoonmoeder meegenomen. Al haar sieraden (inclusief erfstukken) beeldjes die ze had gespaard, en nog veeeeeel meer. Echt afschuwelijk. Houd het nou nooit op....

We zijn ook   nog de badkamer aan het slopen dus hier in huis is het ook al een puinhoop. Heb in totaal al 5 nachten niet geslapen...

Zit er dus echt doorheen.. Weet het allemaal niet meer...

Nu ben ik het kwijt. Sorry dat ik jullie gebruik om mijn gal te spuwen maar heb het wel echt ff nodig.

Groetjes, Bianca

Lieve hemel zeg, da's genoeg ellende voor een heel mensenleven! Gooi het er maar uit hoor, daar is een forum toch ook voor?

Heel veel sterkte, een dikke knuffel en ik hoop zo voor je dat er in ieder geval nog wat sieraden terecht komen (niet vanwege het geld ofzo, maar vanwege de emotionele waarde),

KT

Een dikke knuffel voor jou;
Meid, wat een ellende! Goed dat je het er hier even lekker uitgooid; genoeg geduldig luisterende oren (ogen)...

Heel veel sterkte en ik hoop met jou dat er snel betere tijden komen!

Jacoline.

nauw das niet mis wat je allemaal hebt mee gemaakt !!!
heel veel sterkte ! en hopelijk gaat het binnenkort weer was\t beter met je ! ik snap wel dat je er ff helemaal doorheen zit . sterkte !!!

groetjes Ingrid

Jeetje, wat een elende allemaal.

Ik hoop dat er gauw betere tijden voor jullie aankomen, dat hebben jullie wel verdiend.

groetjes en sterkte,

Bianca

Wat ellendig allemaal zeg. Da's echt logisch dat je er nu helemaal doorheen zit. Inderdaad goed dat je het effe allemaal hier heb kunnen uiten.
Ik hoop echt voor je dat er rust in je leven mag komen, Bianca.
Heel veel sterkte toegewenst in elk geval.

Groetjes Ida

wat een ellende allemaal!
fijn dat je het hier een beetje van je af kunt schrijven....hoop dat er snel betere tijden voor jullie aanbreken!

veel sterkte!!

groetjes danielle

Dat is allemaal niet niks zeg!
Ik hoop voor jullie dat het nu allemaal wel genoeg is geweest.
Sterkte met alles.
Sil

Terug
Bovenaan