wat ik eerder altijd bij andere hoorde, en verschrikkelijk voor ze vond, is mij dan nu zelf overkomen... Na een week bloedverlies heb ik afgelopen maandag een verschrikkelijke miskraam gehad. Ik was ong 7 weken zwanger en ik had in mijn stoutste dromen niet kunnen voorstellen hoe verschrikkelijk een miskraam zijn kan. Na het verliezen van het vruchtje ben ik ontzettend gaan bloeden en ben ik met hevig bloedverlies in het ziekenhuis beland. Wist niet dat een mens zo ontzettend veel bloed kon verliezen met een miskraam. Gisteren controle gehad en helaas is niet alles weg en moet ik morgen terugkomen voor een curretage. Ik vind het verschrikkelijk dat we dit kindje nooit zullen krijgen, maar ik weet niet of het voor sommige mensen herkenbaar is, ik ben alleen nog maar bezig met het hele drama daarom heen. Ik ben een doorgaans een vrij nuchter persoon en hou mezelf maar voor dat mijn eigen lichaam heeft aangevoeld dat het niet goed was met ons kindje.
Ik weet dat er weinig zinnigs op te zeggen is, maar het is gewoon ff fijn om m'n verhaal van mij af te schrijven.
Liefs,
Janine
Ik weet dat er weinig zinnigs op te zeggen is, maar het is gewoon ff fijn om m'n verhaal van mij af te schrijven.
Liefs,
Janine