pff

Hoi,
Ben sinds zondag al min of meer ziek aan het zijn.. eerst vreselijke keelpijn, toen geen stem, vervolgens een vreselijke kriebelhoest en daarbij nu ook nog eens helemaal verstopt.
Kortom, belabberd.. en het vervelendste is dat je bijna niks in mag nemen nu tegen al die dingen. Weet iemand misschien iets wat wel mag en goed helpt? Ik heb alleen een hoestsiroop van daro kunnen vinden die wel mag, maar dat werkt niet echt heel goed.

pff echt irritant. ik heb geen idee wat je kan neme. gewoon eve langs apotheek gaan. of even stomen.

ik zit ook al ziek thuis vandaag, ineens superdraaierig vanochtend en overgeven. terwijl ik dat nog geen 1x heb gedaan tijdens de hele zwangerschap. hoop dat het iets eenmaligs is.

dus beterschap en zeg wel pfff

ga even langs de tuinen drogisterij als die bij jou in de buurt is, die verkopen super goed hoestdrank en weten ook precies wat je wel en niet mag. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap daar hoestdrank gehaald
Je neus goed sprayen met zoutoplossing (die je bij baby's ook gebruikt, die andere mag nu niet)
O ja oud oma's recept leg een open gesneden ui onder je bed als je slapen gaat, stinkt als een beer, maar werkt als een trein

beterschap

Je kunt gewoon de normale neusspray gebruiken hoor!! Mijn huisarts heeft het me zelfs aangeraden... (ik had alleen een bijholteontsteking) Je moet je wel aan de bijsluiter houden en niet langer dan een week gebruiken... Er zijn geen gevolgen van gebruik bij zwangeren bekend!
Ik kreeg er ook een antibioticakuurtje bij die zwangeren wel mogen gebruiken...
Ik begin nu eindelijk op te knappen, na 2 weken!

Terug
Bovenaan