pff

Hoi ladie's..

ik word niet goed van mezelf vandaag haha.
Ik ben kei moe maar toch heb ik zo de drang tot poetsen.

heb de woonkamer al helemaal gestoft, gestofzuigt en gedweild. en de boel is lekker verbouwd haha. Net klaar met de wc shoppen. nu even wat drinken want ik heb het zo warm pff...

dalijk nog even keuken dweilen en eten koken en dan samen met de kleine meid eten. daarna samen op de bank hangen denk haha.

hebben jullie hier ook last van?

ben nu 9 weken zwanger, en voel me redelijk goed. alleen heel moe en af en toe misselijk.

liefs Renske

hey hey
ja dit is heel bekend. alleen ben ik zo moe... dat er niet zo veel gebeurt. zeker nu ik loop met mijn zoontje van 5 de avond 4 daagse. en heb van de week nog niets gedaan in het huishouden behalve wat echt moest!
maar vandaag was ik alles zo zat dat ik alles moest poetsen. vanavond de laatste avond dat we moeten lopen. dus ik hoop van het weekend weer wat meer energie te hebben. ik ben nu ook 9 weken.

leuk he die hormonen?

groetjes muppetje

Hey daar!

Nou een poetsdrang heb ik altijd al, dus dat is nu niet echt erger. Maar ik strijk nog wel eens 's avonds en dat komt er nu niet echt van, dan lig ik gestrekt op de bank want ik kan niet meer! Eigenlijk is het bij mij, hoe meer ik te doen heb overdag hoe beter het gaat, heb ik niet te veel staan dan ben ik om half twee in de middag al afgebrand.

Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!
Het zal vast allemaal overgaan om vervolgens tegen de bevalling weer keihard terug te komen maar dan in de vorm van nesteldrang! Haha

hahaha ik ken het ,,,, ben altijd wel aan het poetsen maar nu word ik gek van me zelf pfff had het bij me eerste zwangerschap ook daarna verdween het echt en was het gewoon zals normaal !!! maar nu pffffff kan niks hebben word gek van me zelf !!!!!!!!!

xxx

Terug
Bovenaan