Pfff... ben zo moe!!

A

Anoniem

Guest
Even m'n ei kwijt; ben zo moe. De afgelopen weken regelmatig 's nachts wakker geweest doordat er bij Eline 2 tandjes door kwamen (de 1e twee, hoera!). Ik kijk zo uit naar de Kerstvakantie; even lekker met z'n tweetjes 2 weken thuis zijn (en met de feestdagen is papa ook thuis). Hopenlijk kan ik dan wat bijkomen.....

Zijn jullie af en toe ook zo moe??

Natuurlijk hebben wij dat ook!
En met ons vast nog veel meer.

Hannah sliep nog steeds niet door, werd nog elke nacht minstens 1x (maar ook regelmatig vaker) wakker voor een borstvoeding. Pfff, dat begon ik toch wel een beetje zat te worden.
Had me net voorgenomen om na haar verjaardag toch maar es die nachtvoedingen er af te gaan krijgen, maar ineens gaat ze uit zichzelf doorslapen! Hoera!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

Hoi,

Ik snap volkomen wat je bedoelt en leef met je mee! Wij hadden hier hetzelfde, kiesjes kwamen door én ze was snip-verkouden... Daar gaan je nachten...

Heel veel plezier en rust tijdens je twee weken vakantie en geniet er lekker van!

Groetjes, KT

Hoi,

Een vriendin van me verwacht haar tweede kindje en ze zucht al bij het vooruitzicht van het eerste jaar. Ze vond het zo vreselijk zwaar en zo vermoeiend en emotioneel.
In vond het eerste jaar eigenlijk heel erg meevallen, ik begin het nu echt zwaar te vinden.
Heel de dag opletten en al 2 maanden s nachts mijn bed uit om even de speen te geven of knuffel. En s morgens al om 7 uur beneden zitten met een aandachtvragend kind!
Ik merk nu dat ik heel de dag naar mijn bed verlang!
Dus het neemt niks weg van jouw vermoeidheid, maar je bent dus niet de enige

groetjes Elke

Hoi,

Ook ik herken het hoor, ik vind de periode waarin we nu zitten (tussen 1 en 2 jaar) erg zwaar en ook ik ben erg moe soms denk ik dat het nooit meer goed komt. Vorige week lag ik met griep thuis en ondertussen moet je wel doorgaan omdat je nog een kleintje hebt waar je voor moet zorgen terwijl je eigenlijk maar één ding wilt en dat is naar bed!
Nu ben ik nog steeds snotverkouden dus ook herstel van een griep duurt dubbel zo lang als je niet echt fit bent maar ik ben toch blij dat er gelukkig meer meiden zijn die zo moe zijn heb je tenminste het gevoel dat je geen aansteller bent !

Sterkte allemaal en het zal ooit goed komen (hoop ik)

Puk

Hallo,

HERKENBAAR!!! Vond mezelf eigenlijk al wel een aansteller, maar ik ben zo vreselijk moe af en toe. Stijn slaapt op zich wel de hele nacht door, maar hoest vreselijk momenteel, elk uur wel een keer en dan is mamma natuurlijk weer wakker, overdag zit ik dan echt te knikkerbollen. En inderdaad de hele dag achter hem aanlopen.

PFoe, ben blij als hij straks iets beter kan luisteren, over een jaar dus ongeveer. Tegen die tijd is onze twee ook weer zover!

Sterkte allemaal
Carina

ik kan ook wel hele dagen slapen terwijl aaron wel doorslaapt.
ben echt een beetje op ook,maar ja binnenkort maar een keer uitslapen als hij voor het eerst uit logeren gaat!!!!we weten nog niet wanneer en naar wie maar we zijn er allebei aan toe eigelijk!!

groetjes nienke

Hier nog zo'n ontzettend moeie moeder. Ik zou wel een week kunnen slapen.
Sophie en Floris zijn allebei ziek geweest en gelukkig weer hersteld. Ik loop al weken te kwakkelen (niet ziek maar ook niet gezond) en op mijn werk ik het ontzettend druk (ik heb zelfs afgelopen weekenden gewerkt).
Floris is ook elke ochtend rond 6 uur wakker
Ik verlang zo naar rust.....maar ik moet nog even volhouden.

Sterkte aan alle moeie moeders. Je staat in ieder geval niet alleen.

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan