pfff..ben zooo moe!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Ik maak het even kort,heb alles weer even doorgelezen,maar denk dat ik zometeen al naar mijn bedje ga...
Ik ben hartstikke moe,maar heeft verder denk ik nergens mee te maken.
Heb de laatste 2 dagen heeeel af en toe steekjes in mijn buik gevoeld,en links in mijn zij,maar ik heb besloten om me niet gek te gaan maken.
Althans dat probeer ik.
Ik heb nog een dag of 10 te gaan tot mijn nod.tenminste mijn langste cyclus was 32 dagen,dus daar ga ik maar even van uit.
Dus gezellig wachten op het wachtbankje!!
Of instappen in de zwangeren bus,zoals Tamaar dat zegt!!(laten we het hopen!)

Iedereen heel veel succes!!

Liefs,Swinnie

Hee Swinnie! Ik sta naast je hoor, bij de bushalte!!  Zodra die langs komt stap ik in hoor!

Hmmm... moe zeg je? Van de nieuwe baan misschien? Hoe gaat het daar? Hopelijk bevalt het je. Wel weer even wennen denk ik of niet?

O wat duurt dat wachten toch weer lang he? Pffff..... Probeer maar wat afleiding op het forum te zoeken... hahaha...

Voor als je strax gaat slapen alvast welterusten en lekker dromen van een positieve test!

Liefs,

Tammy

Hey Tammy,

Ik heb al een plaatsje voor je vrijgehouden in de bus!!
Vooraan...anders worden we misselijk!!

Ik denk ook wel dat die nieuwe baan invloed heeft,dat ik daar ook zo moe van ben.
Ben er nog niet helemaal thuis,en weet ook niet of ik me daar wel thuis ga voelen.
Moet volgende week weer op 2 soll.gesprekken,dus we zien wel wat er van komt!

Ik droom inderdaad de laatste tijd vaak over zwanger worden en de bijbehorende fantasieen...
Is dan wel een domper als je wakker wordt!
Hey Tammy,ik zag dat je ongeveer gelijk met mij je nod hebt...spannend he??
Ik heb dit keer geen test in huis,dus hoop dat ik me kan beheersen en rustig kan wachten!!

Liefs,Swinnie

Hee Swinnepin,

Misselijk is toch goed??!! Zwangerschapsteken! Let's be sick!!!  Thanx voor het vrijhouden van een plekkie!