pfff..ben zooo moe!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Ik maak het even kort,heb alles weer even doorgelezen,maar denk dat ik zometeen al naar mijn bedje ga...
Ik ben hartstikke moe,maar heeft verder denk ik nergens mee te maken.
Heb de laatste 2 dagen heeeel af en toe steekjes in mijn buik gevoeld,en links in mijn zij,maar ik heb besloten om me niet gek te gaan maken.
Althans dat probeer ik.
Ik heb nog een dag of 10 te gaan tot mijn nod.tenminste mijn langste cyclus was 32 dagen,dus daar ga ik maar even van uit.
Dus gezellig wachten op het wachtbankje!!
Of instappen in de zwangeren bus,zoals Tamaar dat zegt!!(laten we het hopen!)

Iedereen heel veel succes!!

Liefs,Swinnie

Hee Swinnie! Ik sta naast je hoor, bij de bushalte!!  Zodra die langs komt stap ik in hoor!

Hmmm... moe zeg je? Van de nieuwe baan misschien? Hoe gaat het daar? Hopelijk bevalt het je. Wel weer even wennen denk ik of niet?

O wat duurt dat wachten toch weer lang he? Pffff..... Probeer maar wat afleiding op het forum te zoeken... hahaha...

Voor als je strax gaat slapen alvast welterusten en lekker dromen van een positieve test!

Liefs,

Tammy

Hey Tammy,

Ik heb al een plaatsje voor je vrijgehouden in de bus!!
Vooraan...anders worden we misselijk!!

Ik denk ook wel dat die nieuwe baan invloed heeft,dat ik daar ook zo moe van ben.
Ben er nog niet helemaal thuis,en weet ook niet of ik me daar wel thuis ga voelen.
Moet volgende week weer op 2 soll.gesprekken,dus we zien wel wat er van komt!

Ik droom inderdaad de laatste tijd vaak over zwanger worden en de bijbehorende fantasieen...
Is dan wel een domper als je wakker wordt!
Hey Tammy,ik zag dat je ongeveer gelijk met mij je nod hebt...spannend he??
Ik heb dit keer geen test in huis,dus hoop dat ik me kan beheersen en rustig kan wachten!!

Liefs,Swinnie

Hee Swinnepin,

Misselijk is toch goed??!! Zwangerschapsteken! Let's be sick!!!  Thanx voor het vrijhouden van een plekkie!

Weer solliciteren? Wrom? Had je die gesprekken al staan? Hmmm... ben benieuwd, alvast succes dan!

Ja samen nod, spannend he? Ik heb nog 1 test in huis, maar wil hem niet verspillen door te vroeg te testen, dus doe het echt als de kans erg groot is, dus minstens tot na nod wachten... pffff... wel weer zenuwslopend he??

Liefs,

Tammy

Nou Tammy,ik had deze soll.al lopen en werd nu uitgenodigd voor een gesprek.
Ik laat ze gewoon doorgaan,kijken wat ze vragen en te bieden hebben...ik denk dat ik toch niet blijf waar ik nu werk nl.snappie..?

daaaaag,swin

he meiden,
we gaan met de bus, is het niet in de pufbus dan word het wel de klusbus!!!
ik had nog n duopak cb testen liggen en voel me anders dus kon vanochtend de verleiding toch maar niet weerstaan en heb dus 3 dagen voor nod getest , deze was uiteraard negatief
weet niks maar weet alleen dat manlief gisteren mijn borsten wat groot vond geworden, mij valt niks vreemds op iets groeter kan wel maar denk dat ik ook zo wat zwaarder ben en verder heb ik buiten een flinke puistenkop helemaal geen klachten meer????!!!!
raar gevoel overigens maarja toch nog maar even in de bushalte blijven wachten!!!
ben razend benieuwd
tot laters
liefs tamaar

Terug
Bovenaan