pfff.. bloedarmoede, blaasontsteking en BI?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nou, zeg... zoals jullie kunnen zien in het onderwerp.... Het valt toch wel tegen allemaal. Had dit niet echt verwacht. Gister naar VK gebeld ik krijg nu fysio voor de bekken ze dachthet al maar wilden toch nog even afwachten. Maar zei tegen haar dat het echt te gek werd. Kon niet meer keren, zitten, staan, bukken.  Vanmorgen urine gebracht net gebeld en ja hoor blaasontsteking. Twee weken geleden bloedgeprikt... en jah hoor bloedarmoede. Daar komt nog eens de stress van het werk bij. En deze week is manlief ook al flink bezig tegen mij. Helpen... ho maar.... Hij is alleen maar ruzie aan het zoeken.  Volgens mij  kan hij de spanningen niet aan.  
Dus tja... ik zie het echt  ff niet meer zitten...  

Hé Christi,

Wat kun je je dan ellendig voelen he.... Troost je maar met de gedachte dat er een klein wondertje in je groeit waardoor  dit alles nu met je gebeurd.

Wat je man betreft, misschien vindt hij het wel heel erg naar om jou zo te zien en reageert hij op zo'n nare wijze. Mannen zijn vreemde wezens af en toe. Geloof me maar, heb er ruimschoots ervaring mee.

Wat mij door deze "moeilijke"tijden heeft geholpen zijn mijn vriendinnen, lekker bij hen mijn hart gelucht en uitgebruld... Moet gewoon af en toe, jij staat ook stijf van de hormonen!!!

Sterkte toegewenst...

Roebertha

Terug
Bovenaan