Pfff broek.

Ben nu bijna 7 wk van ons 3e wondertje. En ik krijg mijn gewone broeken haast niet meer dicht. Het wil nog wel maar het doet pijn bij het zitten. Vandaag een rok aan gehad maar ook die zit strak. Is dit herkenbaar? Volgens mij had ik dit bij de vorige 2keer niet zo vroeg.

Liefs Linda,

Hoi Linda,

Zeer herkenbaar! Ik ben net terug van vakantie en had gelukkig ook 2 zwangerschapsbroeken in mijn tas gedaan, de andere broeken kon ik namelijk niet meer dicht... (maar ach, je staat in frankrijk op de camping, tussen de Engelsen en Fransen, dus niemand die je herkent :)
Ik ben nu 8 weken zwanger en bij de eerste had ik ook wel snel dat broeken niet meer lekker zaten, maar dat was toch wel wat later dan nu (begon bij 9 weken volgens mij) en dan vooral 's avonds een opgeblazen gevoel, maar nu voel ik me de hele dag een soort gestrande walvis....
Op zich allemaal niet erg (als ik foto's terug kijk van de eerste keer, weet ik dat het allemaal nog veeeel " erger" wordt), maar moet morgen wel even een pas-sessie van kleding gaan houden om iets te vinden om mijn toegenomen omvang te verdoezelen op mijn werk a.s. maandag (denk niet dat ze geloven dat ik heeeel veel friet en pizza heb gegeten op vakantie...)

Groetjes,
mama van finn

Hej, hier ook herkenbaar ben zwanger van de 1e maar heb er vooral s avonds last van! Ben nu 9.5 week zwanger. Vooral na het eten zitten de broeken niet meer lekker, van al die opgezette darmen!

Terug
Bovenaan