pfff buikpijn

als vanaf vannacht heb ik buikpijn, rechts onderin en rechts aan de zijkant, het zijn echt van die steken. Ook heb ik veel harde buiken en het gevoel of ik echt mega ongesteld ben. Morgen naar de gyn, dan gaat ie kijken of ik in te leiden ben, ben echt zo benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

groetjes

raad het nooit , had gisteravond hetzelfde , aan de linkerkant steken , kon niet van slapen , moet woensdag nr de gyn , we wachten gewoon af, heb een beetje stress door wat gaat komen..manlief gaat voor werk 1 week weg en er komt dan zoveel op mijn schouders , goed ben nu 37 weken en hoop dat deze pijnen niet aanhouden voor de hele week...want dan....kan ik worden ingeleid..en papa is er dan niet bij....moet er niet aan denken!

@sassimaro
Nou, daar zou ik inderdaad ook stress van krijgen! Ik hoop dat jullie kleintje netjes wacht tot papa weer terug is. Maar volgens mij 'wacht' de baby vaak wel tot je er zelf klaar voor bent. Heel veel succes en ik zal voor je duimen!

Ik heb ook de pijn die jij beschrijft zaterdag gehad ik liep in de winkel en stond bijna te huilen van de pijn dat zelfs mijn man stopte en vroeg of het wel ging want die zag het ook dat ik het even niet zo makkelijk heb
ik ook heb stress om allerlei dingen maarja ik zie het wel ook heb ik vanaf donderdag al harde buiken elke dag dus ja ik ben benieuwd waarneer dit manneke zich laat zien want zijn zussen begonnen pas met de harde buiken en de pijn toen ik ging bevallen en dat was ronde 40ste week dus ben benieuwd hoe koppig deze vent is

Ik ben afgelopen vrijdag 33 weken geworden, en ook al last van harde buiken. Dat had ik ook bij mijn vorige zwangerscdhap, en heb die toch uitgelopen tot 3 dagen na de uitgerekende datum. Moet nu donderdag terug naar de vk, eens kijken of ze nog in een stuit ligt of toch is gedraaid...

dat doet pyn he weet je wat je,s moet vragen of ze na kunnen kyken of het geen galstenen zyn want ik heb dat ook gehad aan die kant toen waren het galstenen zyn er uitgehaalsd incl de galblaas ik heb het nu weer met vlagen maar heb het gevoel dat de ik dan te weinig naar de wc kan en dat de kleine er tegen zit te schoppen want er zit toch een litteken en als ik dan naar de wc ben geweest lucht het weer iets op

@inkelshoes
Het kunnen bij mij geen galstenen zijn want ik heb op mijn 13e al galstenen gehad en hebben toen ook mijn galblaas verwijderd. vandaag is het wel een stuk minder gelukkig maar heb nog best veel harde buiken. Om 2 uur mag ik naar de gyn, ben zo benieuwd wat ie gaat beslissen. Ben morgen 37 weken en ze gaan me niet over de 38 weken gaan ivm zw.diabetes dus lang kan het niet meer duren!

Terug
Bovenaan