Pfff dag 40 is al weer bijna voorbij.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Moet even van me afschrijven.
Vandaag is dag 40 alweer voorbij maar ben nog steeds niet ongi :(
Zaterdag een test gedaan maar die was negatief.
Hopelijk komen de RD heeel snel zodat ik door kan naar ronde 3
Ik word hier zo moe van :(
Ik denk ook niet dat de test nog positief gaat worden.
Het wachten is echt zoooo vervelend....en nu ik dus die negatieve test heb gedaan is het nog vervelender omdat ik nu weet dat ik niet zwanger ben.
Ik weet, misschien moet ik helemaal niet klagen en zijn er nog veel meer andere mensen die een veel erger probleem hebben, maar moest het toch eventjes kwijt.

lfs Niek

Hey, hier hetzelfde hoor.... Ik had gisteren mijn NOD (heb meestal een cyclus van 25 dagen dus ik wacht ietsje minder lang dan jij) en toen had ik wel van die ongi buikpijn, maar niks hoor. En vandaag nog steeds niks! Ik wacht nog wel met testen omdat ik ook wel eens een cyclus van 27, 28 dagen heb gehad, dan zou een test toch nog geen zin hebben. Maar bij elk toiletbezoekje denk ik wel: zou het dan nu??? En nee hoor.
Je kan er erg onzeker van worden, zeker na een negatieve test. Maar ik weet ook wel dat na een negatieve test een paar dagen later wel degelijk een positieve kan volgen hoor! (maar daar word je ws alleen maar onzekerder van...)
In ieder geval succes met wachten en dat je maar gauw duidelijkheid mag hebben! (en ik ook...)

hai hai,

Alsof de RD mijn geklaag zat waren, zijn ze me vanmorgen komen bezoeken.
Het is nog niet goed doorgebroken maar het komt eraan...verwacht ook wel dat het vandaag goed doorbreekt.
Nou ik kan weer naar ronde 3, na al dat wachten.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan