Pfff...dat "emo" gedoe!!!

Meiden,

Ik word er gek van, ik ben zo emotioneel elke keer en ik kan van vrolijk naar depri en dat binnen 5 min.dit wisseld de hele dag door. Het is zelfs zo dat ik geen gtst of atwt kan kijken zonder bij het minste geringste weer eens te snotteren....zo ook vanavond (ik volg de series niet eens netjes kijk af en toe...) heb ik atwt aan staan en alles was natuurlijk mega zielig dus ik weer beetje tranen maar nog niet heel erg...komt mijn zoontje van 6 jaar en doet de reclame na: "komt wel goed schatje..." en geeft me een kusje op m'n wang, toen moest ik pas ECHT huilen! Vond het zoooo lief van hem. Daardoor ging de jongste ook huilen want die schrok van mij en op dat moment komt mijn man binnen en staat verbijsterd naar ons te kijken, hihihi dat was weer zo grappig dat ik moest lachen en huilen tegelijk... Zelfs nu ik dit opschrijf en er weer aan denk krijg ik een brok in me keel. Hormonen doen echt gekke dingen met een mens ;) Jullie nog rare hormoon momentjes?

Liefs Elain

Hey,
Ja heb ik ook last van en dan met name het kunnen huilen om bijna alles. Toen ik jou verhaal las had ik alweer de tranen in mijn ogen:).
Ik zat vanavond babyboom te kijken, nou dat was wat, tranen met tuiten. Moet dan ook zeggen dat het echt wel heeeeel erg zielig was hoor. Maar idd gtst doet het ook goed. Of een zielige reclame pfff.
Mijn zoontje komt dan bij me staan en kijkt heel verbaasd; mama huilen, mama auw? Kusje over? Zo schattig. En idd probeer dan maar eens te stoppen met huilen.

Liefs Danielle

Ik herken het ook hoor. Vorige week babyboom gezien en toen trok ik het ook niet. Mijn moeder vroeg nog of ik het ging kijken. Maar alleen de zielige verhalen blijven hangen en ik heb weer een pakje tempo leeg... gezellig hoor.

Terug
Bovenaan