Pfff, dat sporten was toch iets teveel van het goede.

Afgelopen maandag sinds een weekje weer de sportschool ingegaan voor een lesje bodypump (met gewichten op een stang enzo), want ik wil zo lang mogelijk 'fit' blijven en door sporten zolang het kan. Maar dat was toch wel een beetje zwaar merkte ik. Vooral de dag daarna was alsof ik al tegen de 40 weken zwanger ben. Maar ben vandaag pas 30 wkn. Nog meer mensen aan het sporten en hoe gaat het bij jullie nog? Ik heb besloten de groepslessen vanaf nu niet meer te volgen, maar alleen rustig aan op de loopband of te fietsen. En met een kleine thuis van 2jr. is het ook al zwaarder nu dan toen ik van hem zwanger was.
Groetjes Chrissy

Eh ja, sporten lukt hier niet echt meer. Maar dat lukte ook al niet echt meer toen ik bevallen was van mijn dochtertje.
Probeer wel elke dag te wandelen en zoveel mogelijk de fiets te pakken.

Ha! Hier nog wekelijks in de fitness waar ik voornamelijk op de loopband en de crosstrainer sta en wat rug-nek-schouder doe. Met groepslessen en hardlopen ben ik resp. 2 en 4 weken geleden gestopt: ik kreeg er last van mijn banden van (dat 40 weken zwanger gevoel waar je het over hebt).
Ik denk dat je het sporten goed bij moet houden, wil je het lang volhouden, maar je moet ook reeel blijven over hoeveel je nog kunt. En dat is nu (ik ben ook 30 weken) aanzienlijk minder dan 5 weken geleden!

Ik sport deze zwangerschap niet. Heb wel de vorige zwangerschap tot 6 maanden body attack gedaan en tot 7 maanden body pump en als ik dat met nu vergelijk, had ik in m'n vorige zwangerschap veel meer rugklachten...

Ik heb deze zwangerschap alleen veel gefietst,maar ben daar helaas mee stopt dat ging echt niet meer.
Ben nu 33 weken.
Voor de zwangerschap deed ik fitnesscentrum,maar doordat ik veel klachten van mijn bekken heb gedurende de hele zwangerschap ben ik gestopt,pak het wel weer op als de kleine er eenmaal is en alles goed gaat.

Wandelen is voor mij nu een hele opgave,heb steeds harde buiken,effe gezellig winkelen zit er niet in.

Terug
Bovenaan