pfff dat was schrikken vk langs geweest

A

Anoniem

Guest
hallo meiden.

was lekker aan het winkelen met moeders toen ik last kreeg van krampen en harden buiken. pff is echt geen leuk gevoel al zo vroeg ben me echt een hoedje geschrokken. de krampen kwamen om de 2 minuten.
dus wij als een speer naar huis en de vk gebeld die kwam al vrij snel en ja hor bed rust. daar schrokken wij behoorlijk van. gelukkig geen ontsluiting en werk ook nu minder heb dus echt op mijn kop gekregen van mijn lichaam doe nu echt alles rustig aan.

nou meiden dit was het dan was wel effen schrikken zag het al heelemaal voor me een veel te vroeg geboren wuppie zo heet onze beeb.

doei lucy 27,3 weken

Jeetje, dat was erg schrikken natuurlijk!

Nou rust ze dan maar!!!!!!!!!!

Tjee, wat eng...
Gelukkig is alles goed, doe maar lekker rustig aan!

Liefs Nika

Hoi,

Ik ben van het oktoberforum en las je verhaal. Schrikken is dat he? Ik heb het gisteravond zelf ook meegemaakt, maar liefst 4 uur lang om de 2 a 3 minuten weeen. Gelukkig bleken het nog geen ontsluitingsweeen te zijn.

Bij de eerste begon het bij mij met 28 weken en uiteindelijk heb ik 6 weken volledige bedrust moeten houden (hij is uiteindelijk met 38+3 geboren) en bij de tweede had ik wel veel harde buiken maar niet echt met regelmaat, maar 1 keer gehad toen.

Maar gister, pffff, het deed echt pijn en ik was echt bang dat het zou doorzetten. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en blijk buikgriep te hebben (was inderdaad al heel ziek, overgeven en diaree etc). Mijn baarmoeder is alle zwangerschappen al overprikkeld geweest en reageert hier gelijk op.

Ik hoop voor jou dat het eenmalig was. Luister goed naar je lichaam, bij mij heeft de bedrust toen echt heel goed geholpen.

Syl
Uitgerekend 17 oktober

hoi hoi
ja kan me voorstellen dat je geschrokken bent,maar gelukkig heeft je lichaam het op tijd aangegeven.dus gewoon lekker kalm aan doen he.
liefs sil

hoi meiden,

dank je wel voor alle reactie's

ja het was niet niks donderdag heeft me wel effen de ogen geopend. nu gaat alles gewoon rustig aan en geen 150% maar 50%. ik zou zegen luister goed naar je lichaam. is ook wel men eigen schult denk ik collega's zeiden van doe nou niet en ja lucy deed het toch. maar heb er goed van geleerd.  

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan