Pfff die wachtweken...

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ik heb op woensdag 20 april mn eisprong gevoeld denk ik (en klopt ook wel met mn cyclus) dus ik heb 4 mei mijn NOD. Nu ben ik er dit keer (gelukkig) iets minder mee bezig geweest dan de 1e 2 maanden maar pffff die wachtweken! Ik heb afleiding genoeg maar het lijken wel 2 maanden ipv 2 weken!
Kheb nu andere / minder tekenen dan vorige maanden dus ik hoop weer dat dat nu een goed teken is. Ook weer erg veel afscheiding, veel jeuk aan mn tepels en jawel, melk uit mn tepels. En n raar gevoel soms, en misschien verbeeld ik me maar duidelijker de bloedvaten op mn decollete? Tja je gaat alles aangrijpen he.... Ik hoop gewoon zoooo dat t raak is deze ronde, wil erg graag een 2e kindje. Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot woensdag, ook al bestaan er gevoelige testen, bij mijn 2 zwangerschappen (1 is mk geworden) testte ik pas een week na NOD positief. Maar goed ik ben al lang blij als er woensdag nog geen roze-rood tevoorschijn is gekomen... Pfff duurt lang zeg!

Moest ik ff kwijt...

't duurt idd lang als je moet wachten!! Ik moet nu nog 9 dagen wachten voordat ik kan testen!

Maar je hebt melk uit je tepels?? Das al gauw!
Hopen dat t goed nieuws betekend!!

(ik merk ook andere dingen aan mezelf maar misschien is het wel omdat ik het graag wil, en dat ik het me dan verbeeld?)

Heel veel sterkte nog met wachten!

wachten is erg he...mijn NOD is 12 mei....bijna 2 weken wachten...pfff. Tja zit niks anders op. Duimen voor elkaar en af en toe op het forum mopperen! Mag best! Succes met wachten Liefs

Heejheej,

mijn nod is ook 4/5 mei en ja wachten duurt lang!
Mijne isprong is ook pas 1e paasdag geweest, dus ben er ook bang voor dat ik weondag of donderdag nog niet eens positief kan testen, dus ik ga proberen te wachten tot zaterdag.
Maar die wachtweken zijn het ergst ja!

Succes nog even!

hey meiden, ik ben ook aan het wachten... nog 1 week precies... probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar het zit toch in je achterhoofd te zeuren...

Hopelijk hebben we allen goed nieuws... vond het wel grappig pasen had ik mijn ei en nu op moederdag zal ik weten of het wel zo is of niet... Spannend!

Kussies

Wachten is zeker erg ik ben nog maar 2 maanden bezig en weet al dit is niks van mij, ik heb daar geen geduld voor hoor hahaha.
Het harde werken moet maar gewoon snel beloond worden dat geldt voor alle vrouwen hoor, al die kwaaltjes en hormonen, wachten, van alles voelen, om gek van te worden.

Hopelijk veel vrouwen snel zwanger!!!

succes allemaal

Hoi,

Ook ik heb mijn nod de 4e. En ook ek kan nauwelijks wachten. Had er een supergoed gevoel bij, maar verloor vanmorgen een heeeel klein beetje rozig iets bij het afvegen. Heb ook wat geliger afscheiding. (sorry voor de details) Heb sinds vanmorgen ook echt het idee dat ik ongi ga worden.

Maar o wat hoop ik dat we straks toch allemaal positief testen!!! Heel veel succes met wachten allemaal!!!
Liefs ciomama

Sinds vandaag heb ik toch t vermoeden dat t niet raak is. Hmmm balen! Maar is meer zelfbescherming, word gek van t wachten! Grrrr! 'Gelukkig' mag ik morgen en dinsdag werken, scheelt weer.

Terug
Bovenaan