pfff dinsdag weer werken, kijk er wel tegenop

zo het heeft lang geduurd maar ik heb tot 1 september een locatie en ik start dinsdag weer

maar ik kijk er momenteel toch wel heel erg tegenop
vandaag gesprek gehad met mijn huidige leidinggevende en mijn vorige leidinggevende (heeft met afdelingen te maken) en onverwachts een directe collega. Ik vond het heel pittig en over de top. Ja ik ben er een jaar uit geweest, ja ik heb leerdoelen maar dat heeft iedereen! en dan komt die oude baas (waar ik niet goed mee kan) en wat als je plan niet werkt?
hallo zolang ik mijn plan nog niet 1 dag geprobeerd heb ga ik nog niet verder kijken.

maar ja lang verhaal kort te maken, de drempel om na een jaar weer te beginnen, op een andere locatie en dan zo binnenkomen met heeel veel bagage is niet bepaald stimulerend. Moet er morgen ook nog een verslag van maken. het word zo niet makkelijker gemaakt

en begint weer lekker, ik ga 20 uur werken en ben nu 2 weken ingeroosterd met 21 overuren! worden sowieso al 8,5 afgehaald maar dat is dus typisch de stichting waar ik werk.

nou ja ff laten bezinken en we zien wel.
groetjes sabine

Heftig allemaal hoor! Let wel op jezelf!
Vervelend dat je oude baas er meteen weer zo negatief in gaat zeg.. .bah. Jouw plan werkt, simpel! ;)

Ik ben sinds woensdag weer bezig en manlief is weer erg blij dat ik werk want ik ben een stuk spraakzamer thuis. Zelf ook weer erg blij bezig te zijn. Ik had verwacht er meer moeite mee te hebben. Maar ik heb zelfs na het werk nog puf om te stofzuigen.
Rustig aan beginnen in ieder geval, en het gaat helemaal goed komen meid!

(btw de fotobon is binnen, thnx nogmaals)

Frustrerend! Je wilt nu toch gewon één frisse start maken. Laten ze je daar dan ook de kans voor geven. Ik hen geen idee wat normaal is in jou branche wat betreft overuren, maar dan heb je ook geen houvast zeg.

Hopelijk komt de zijn weer als je aan het werk bent!

Succes.

nou overuren krijg je niet uitbetaald, en de reactie van de collega was, oh dat hebben we alemaal gem. 60-100 overuren en we zijn net halverwege het jaar.

heel leuk voor hun maar ik kies om 22 uur te werken en als ik meer wou werken had ik mijn contract niet laten verkleinen. maar ja zo is de instelling van mijn oude leidinggevende en blijkbaar heeft ze nu een team die dat ook heeft.

ik weet niet eens hoe fysiek ik in staat ben om te werken. dus ik heb idd zoiets van bekijk het maar.
en ik plan de opvang zo dat ik na mijn dienst nog ff kan bijkomen want ik denk dat ikd ie rust wel nodig heb

nou ja mooi leerplan gemaakt voor mijzelf en verder zie ik nog wel, laat het ff op mij af komen en ik begin gewoon weer en zie dan wel

Ik kan je echt helemaal begrijpen! Ik moet dinsdag ook weer aan de slag. Dan begin ik in een nieuw team met oude én nieuwe collega's. M'n nieuwe manager ging al meteen moeilijk doen over het ouderschapsverlof :-S. Ergens wil ik me wel positief opstellen, omdat het toch een nieuw begin is min of meer (veel gedoe met mijn oude team, voordat ik met verlof ging), maar het wordt wel een stuk lastiger als ze meteen moeilijk gaan doen! Ik moet ook een flink stuk reizen en daar zie ik ook wel tegenop, aangezien ik nog behoorlijk last heb van m'n bekken.
Nah ja, ik probeer me maar voor te houden dat er brood op de plank moet komen en dan zet ik m'n verstand wel op nul en ga ik aan het werk. Met elke dag het vooruitzicht dat ik m'n meisje weer zie aan het einde van de dag! Sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan