pfff drama als bram naar bed moet

hoi meiden

hier is het echt een drama als bram naar bed moet,
hij begint bij de trap al te krijsen en te gieren en wordt dan echt heel erg boos
als hij dan na een strijd in zijn bed ligt gooit hij alles met een kwaaie kop zijn bed uit en schopt steeds tegen de spijlen en giert gewoon moord en brand en houdt me steeds vast aan mijn shirt
als ik dan probeer weg te lopen wordt het alleen maar erger en op een gegeven moment zeg ik dan ook dat het nu mooi geweest is en zeg welterusten en loop dan ook weg maar hij blijft gieren en krijsen tot hij dan eindelijk slaapt
pfffff zo'n drama..... hij was altijd een hele makkelijke slaper en ging altijd zonder problemen naar bed maar de laatste dagen is echt een ramp
ik heb hem zelfs vanmiddag al niet op bedje gedaan zodat hij nu goed moe zou zijn en hopelijk wat minder lang gaat gieren en krijsen
pfffff hebben jullie kindjes dit ook of gehad???
iemand een gouden tip???
of zou dit nu die verlatingsangst zijn???
ik weet het niet meer

liefs mij

Jeetje, wat een drama!
Jesse heeft wel een poos gehad, dat hij nie wilde slapen, huilen en huilen, ik haalde hem wel eens op en dan weer in bed na een minuut of 10, dan was het weer even huilen en toen ging hij slapen. Na een aantal dagen, heb i hem laten liggen en laten huilen, toen viel hij in slaap en was het goed.
Een gouden tip zou super zijn als ik die voor jou had, misschien kun je iets leuks in zijn kamer leggen, zodat hij wat heeft om naar uit te kijken, of een lampje aan houden, of een verhaaltje voor lezen, jij vor zijn bed,hij er in?
Heel veel succes misschien heeft iemand die reageerd wel een gouden tip voor je.
Laat je nog weten hou het gaat.

Groetjes Linda

Jeetje wa een drama! Jesse heeft een tijd gehad dat ij niet in bed wou, huilen en huilen, uiteindelijk heb ik hem laten huilen en is het nu weer aardig goed.
Misschien moet je iets leuks op zijn kamer hebben waarhij naar uit kijkt, of een lamoje laten branden, of voor het slapen, eenverhaaltje voor lezen, hij in bed en jij voor zijn bedje, of afspreken dat je na 5 min weer bij hem komt kijken.
Laat je weten hoe het gaat en misschien komt er nog een gouden tip..

Groetjes Linda

nou na 15 min. krijsen en gieren en schoppen en gooien met van alles is hij in diepe slaap gevallen.....
was zekers moe omdat hij geen middagslaap heeft gehad en dan ook nog zo tekeer gaan
hahaha tis wat
zat net nog te denken....ze zeggen wel eens dat het net een duiveltje is maar zoals hij vanavond was was het net satan in eigen persoon
hopelijk gaat dit snel weer over want zoals vanavond heb ik hem nog nooit gezien!!
het was echt vreselijk.....

Hey Ilona, we hadden mekaar al gesproken via Hyves, maar ik wist niet dat het iedere dag een drama was :-S
Dat is zeker heel erg vervelend! Dylano heeft ook wel van die periodes gehad, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer, tot aan vandaag, maar dat verhaal weet je al ;-)

Ik hoop dat deze periode bij Bram zo over gaat, en dat het weer leuk wordt om hem naar bed te brengen.

Liefs Deb.

En ohja... Om nog ff terug te komen op je vraag:

Bij Dylano werkt afspraken maken heel goed. Of hem 2 keuzes geven.

Nu vanavond gaf ik hem 2 keuzes: Of hij ging lief doen met zn spalkjes aantrekken, en dan mocht hij nog kroelen met de beer en met mama (altijd een goeie ;-) ) of hij moest lekker stout blijven doen en dan ging mama "tata". Toevallig koos hij voor t laatste, dus was ik er zo mee klaar... Ben dus zn kamer uitgelopen, mn tanden gepoetst en toen teruggegaan. Hij was volop aant huilen, want dat had ie toch niet verwacht. Daarna heb ik er geen problemen mee gehad, en was ik binnen 5min klaar :-D

Dus mss is dat iets voor jullie? Of mss hebben jullie dit al geprobeerd?

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan