Pfff...druk druk....met.....???

Het lukt me maar niet om erg regelmatig actief mee te schrijven, lees zo nu en dan wel mee maar dat is het dan ook wel.
Waar ik het dan zo druk mee heb weet ik eigenlijk niet, er zitten gewoon  regelmatig wat uurtjes te weinig in een dag.
Even over ons: We zijn de afgelopen maand druk bezig geweest in huis, en het resulaat is super, ik vind het zo fijn om alles weer bijna op orde te hebben, is zo lekker thuiskomen. Stucadoor heeft helaas een erg lelijk plafond afgeleverd, hoop dat het nog goed komt.
Op mijn werk gaat het prima, veel nieuwe collectie binnen  ( werk in een woonwinkel!) en dat is zoooo leuk werken.
Met mijn meiden gaat het ook prima, Roos is druk met school, afspreken en zwemles. Bijna 5,5 jaar en wordt echt een grote meid.
Linde is heerlijk aan het puberen, ik moet zo ontzettend lachen om dat gefrustreerde koppie als ze haar zin niet krijgt.
We zijn sinds vorige week begonnen met muziekles, muziek met peuters op de muziekschool en dat is echt een aanrader.
Samen dansen, zingen en muziek maken, ze heeft ook al een vriendje ontdekt en ik moet zeggen ze heeft smaak! al vindt ze 'm interresanter dan de muziekles hahaha..
Vrijdag mag ik getuige zijn  bij de bruiloft van mijn "kleine" broertje, ik heb er helemaal zin in, de weersvoorspellingen zijn  prima dus wordt vast een topdag.
Allemaal in de nieuwe kleren, altijd leuk, manlief in pak, vind ik erg mooi!!! waarschijnlijk omdat ik dat niet zo heel vaak zie.
Ik zal een foto van de meiden plaatsen, ze zien er zoooo leuk uit in de nieuwe outfits.
Nou tot snel met leuke foto's!

groetjes Daan Roos Linde

Leuk zeg een bruiloft van je broer....lijkt mij ook zo leuk als mijn broer gaat trouwen maar hij heeft nog niet eens een vriendin. Dus voorlopig voor mij geen bruiloft.

Ga je ons ook nog foto's laten zien van je opgeknapte huis   (nee ik ben niet nieuwsgierig)

Liefs sandra

Hee wat leuk, afgelopen maandag zijn wij(Ellen/Julian en ikke/ Mike) ook begonnen met de workshop muziek met peuters, hier in Grun! Was wel heel leuk, alleen mike was het boefje die steeds weg rende en heel ondeugend was!

liefs jen en mike

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!
Enne foto's van jullie 'nieuwe' huis zijn idd zeer welkom!
En een leuk vooruitzicht zo'n bruiloft!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan