Pfff echt een off-day gisteren...

Hebben jullie daar ook weleens last van? Kon vanaf gisterenmiddag alleen maar huilen en snap echt niet waarom... Echt niet leuk.. Ben maar om half 10 naar bed gegaan omdat ik geen zin meer in die dag had... Nu voel ik me weer prima, zo vaag...

Ja herken ik wel hoor. Ik was donderdag in tranen omdat de afwas niet op schoot... Hormonen ... ze doen rare dingen met je.

ik heb vorige week 2 dagen alleen maar geslapen en af en aan gehuild. voelde me ook schuldig, ik dacht ik hoor toch blij te zijn? nu huppel ik weer op mn roze/blauwe wolk!

Ja dat had ik dus ook! Voelde me ook schuldig omdat ik me zo ellendig voelde. Dacht, ben je eindelijk zwanger en gaat het tot nu toe goed, loop je nog te klagen en te huilen...
Maar gelukkig ben ik niet de enige :)

Je bent zeker niet de enige!
Ik voel me zoo niet mezelf en dat mis ik enorm! Ik slaap zo veel. Gisteren lag ik om 19.30 al in bed en werd ik vanmorgen pas om 7.00 wakker....
En nog voel ik mij moe....
En dat schuldgevoel heb ik ook....want ik moet toch juist zielsgelukkig en dankbaar zijn en dat ben ik ook, maar voel me soms ook echt ellendig!
Ik zit nu in week 10 ( 9,5 week), dat schijnt de week te zijn waarop het HCG hormoon het hoogste is en je de meeste klachten kunt hebben...
Daarna zou het beter moeten gaan...
Hebben jullie het idee dat het wel al beter gaat?

Hier nog een emo-knobbel....ik word gek van mezelf, zodra er maar ergens een zielig verhaal is moet ik weer janken of spontaan vanuit het niets voel ik het opkomen en als manlief me dan een knuffel geeft stort ik helemaal in! hihi het blijft gek wat hormonen met je kunnen doen :)

@ Brigitte1001 Bij mij gaat het stukken beter, van elke dag spugen naar nu een vleugje misselijkheid wat komt opzetten en als ik wat cola drink of iets eet weer weg gaat....HEERLIJK :) alleen nu die huil toestanden nog ;)

Ja zo raar, moet ook bij ieder tv programma waar iets zieligs in voor komt meteen janken en bij X factor moest ik zelfs toen Rochelle begon te zingen huilen :)

Bij mij gaat het met vlagen beter, af en toe nog misselijk en nog steeds hele slechte nachtrust. Vandaag praktijk gebeld en gaven ze aan dat ik na het eten een flinke wandeling moet gaan maken, waarschijnlijk zal dat wel helpen... Ben benieuwd..
Heb ook nog moeite met avondeten, maar als ik rustig eet dan krijg ik het wel weg.
Verder inderdaad dus die stemmings wisselingen maar die zullen voorlopig nog niet weg gaan denk ik...

Pfffff heb ook al zo'n dag gehad!!!
Echt erg!
Moest die dag werken maar ben maar niet gegaan!.
Ik kon de hele dag huilen en mijn lichaam wou ook niet!.
Verder heb ik nergens last van...
Gelukkig!!!
Maar nog steeds genieten van de zwangerschap...

liefs

Terug
Bovenaan