Hoi allemaal,
moet eventjes van me af klagen, nog 5 weken te gaan en ik heb er op sommige momenten zo genoeg van..
Het is een stuk pittiger met een kleine van bijna 3 erbij. Toen ik van hem zwanger was kon ik echt rusten in mijn verlof, maarhij slaapt helaas in de middag al niet meer en ik dus ook niet.
Begrijp me niet verkeerd hoor, kan ook erg genieten van alle vrije tijd met hem!!
En wonder boven wonder is hij erg lief!
Ben zo moe, maar wil van alles doen...
Krijg ook steeds meer last van mijn bekken wat natuurlijk niet meehelpt..
En natuurlijk ga je `s avonds lekker in je bed liggen en dan begint die kleine te schoppen en slaan, een heerlijk gevoel..maar niet altijd!!!!!
Goed genoeg geklaagd, nog een paar weekjes!!
volgende week woensdag weer een liggingsecho, ben benieuwd!
Liefs Tamara
moet eventjes van me af klagen, nog 5 weken te gaan en ik heb er op sommige momenten zo genoeg van..
Het is een stuk pittiger met een kleine van bijna 3 erbij. Toen ik van hem zwanger was kon ik echt rusten in mijn verlof, maarhij slaapt helaas in de middag al niet meer en ik dus ook niet.
Begrijp me niet verkeerd hoor, kan ook erg genieten van alle vrije tijd met hem!!
En wonder boven wonder is hij erg lief!
Ben zo moe, maar wil van alles doen...
Krijg ook steeds meer last van mijn bekken wat natuurlijk niet meehelpt..
En natuurlijk ga je `s avonds lekker in je bed liggen en dan begint die kleine te schoppen en slaan, een heerlijk gevoel..maar niet altijd!!!!!
Goed genoeg geklaagd, nog een paar weekjes!!
volgende week woensdag weer een liggingsecho, ben benieuwd!
Liefs Tamara