pfff...echt moe

Hoi allemaal,

moet eventjes van me af klagen, nog 5 weken te gaan en ik heb er op sommige momenten zo genoeg van..

Het is een stuk pittiger met een kleine van bijna 3 erbij. Toen ik van hem zwanger was kon ik echt rusten in mijn verlof, maarhij slaapt helaas in de middag al niet meer en ik dus ook niet.
Begrijp me niet verkeerd hoor, kan ook erg genieten van alle vrije tijd met hem!!
En wonder boven wonder is hij erg lief!

Ben zo moe, maar wil van alles doen...
Krijg ook steeds meer last van mijn bekken wat natuurlijk niet meehelpt..
En natuurlijk ga je `s avonds lekker in je bed liggen en dan begint die kleine te schoppen en slaan, een heerlijk gevoel..maar niet altijd!!!!!

Goed genoeg geklaagd, nog een paar weekjes!!
volgende week woensdag weer een liggingsecho, ben benieuwd!

Liefs Tamara

Hoi hoi,

Het wordt ook steeds pittiger. Dus het mag best dat je zo moe bent. Het is me ook niet wat wat je de hele dag met je mee draagt. Ik heb ook een manneke van bijna 3 hier rondlopen. Die slaapt gelukkig nog wel 2 uurtjes tussen de middag. En hij gaat gewoon naar oma en het kdv in mijn verlof hoor! Kan ik die 2 dagen iig rust pakken. Kan iemand je zoontje niet een dagje in de week of 2 halve dagen, van je overnemen? Krijgt hij even lekker veel aandacht, en kan jij lekker op de bank met een boekje!

Denk aan jezelf!

Liefs

hoi,

heerlijk toch om even te klagen, het is best zwaar nu.
mijn dochter is 5 dus die zit op school en dat is best lekker hoor nu het zwaarder is.

succes, nog maar een paar weekjes!!!

Hoi,

Nou hier ook hoor. Onze dochter is bijna 4 jaar, en slaapt natuurlijk ook niet meer. Ben zelf nu gelukkig wel met verlof. Ik moet nog 4 1/2 week maar zie er al wel naar uit. Bij onze dochter was ik 2 week later maar als het goed is laten ze me nu niet langer door lopen, blij toe!

Succes allemaal met de laatste loodjes!

Heel begrijpelijk hoor! Dit is onze 1e maar ook ik ben af en toe echt bekaf en heb het soms helemaal gehad!

Maar we moeten nog ff volhouden! We zijn er bijna!

Kom op he!

x

pfff lekker een klaag stuk hahah ik word ook zo gek van alles en dan heb ik nog geen kindje er bij rond lopen ,,,kan gewoon niet meer wachten op de bevalling ik wil zo graag nog max 6 weken te gaan ...

xxxx

kom op iedereen nog even vol houden !

Terug
Bovenaan