pfff eerste keer ongesteld!!

zow meiden ben zinds vorige week vrijdag [8 weken na bevalling]weer ongesteld ,maar zinds gister is het veel erger geworden mag elk half uur wel verschonen maar dan is ie ook helemaal vol.plas ook veel stolsels en bloed zal dit wel normaal zijn?
hebben meer mensen dit?

Ik ben sinds gister weer eens ongesteld geworden pfff wat heb ik dat niet gemist zeg haha. Voel mijn ruggetje al weer lekker helaas. Moet ook wel vaak verschonen, lijkt wel of ik de afgelopen maanden in moet halen :) maar nog geen stolsels ontdekt.

Ik was maandag (ook 8 weken) ongesteld geworden en nu nog steeds...ook idd met veel stolsels etc.
Las in een ander topic dat het wel 2 weken kan duren.
Heeeel fijn. Sterkte!

Ik ben twee weken na de bevalling met de pil gestart en ben vandaag voor de tweede keer ongesteld geworden op de dag dat ik dat voor de zwangerschap ook altijd werd!! Dus de pil werkt in ieder geval weer!

Inderdaad, dat mis je niet tijdens de zwangerschap!!! Eerste keer was ook heel heftig!!

hier ook 9 weken na de bevalling en ook nog niet ongesteld geworden.. maar ja ik geef borstvoeding dus dan hoef je niet ongesteld te worden. Heb wel al een paar dagen een beetje een menstruatieachtig gevoel.... maar helemaal geen menstruatie te bekennen.

Terug
Bovenaan